باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

انتخابات با مفهوم رقابت سیاسی عجین است



 
 
فرماندار شهرستان آوج گفت:انتخابات با مفهوم رقابت سیاسی عجین است که لازمه و پیش شرط مشارکت است.

نصرت اله علیرضایی در نشست با هیات اجرایی انتخابات شهرستان آوج در سخنانی بیان داشت:انتخابات به مفهوم به رسمیت شناختن سلایق مختلف سیاسی است و باید بستر و فضایی فراهم شود که مردم در بین گزینه های مختلف امکان انتخاب داشته باشند.

 

وی افزود:زیبایی یک جامعه سیاسی به تنوع و تکثر آرای آن بستگی دارد و جذابیت کشور ایران هم در همین تنوع فرهنگ ها،قومیت ها،ادیان،آداب و رسوم و زبان های متنوع و مختلف است.
فرماندار شهرستان آوج گفت:رقابت جان مایه و موتور محرکه انتخابات است که فضای سیاسی جامعه را گرم و پرشور نگه می دارد و انتخابات بدون یک رقابت واقعی و زنده یک مفهوم میان تهی است که آن را از درون خالی می کند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان آوج تصریح کرد:وظیفه مجریان انتخابات برگزاری انتخاباتی سالم،پرشور،امن با تکیه بر قانون و رعایت بی طرفی است اما به عنوان یک شهروند اعتقاد داریم که لازمه و پیش شرط مشارکت حداکثری در انتخابات؛وجود یک فضای رقابت بین نامزدها و جریان های مختلف سیاسی است.
علیرضایی گفت:تابع سیاست ها و برنامه های دولت و ریاست جمهوری هستم و به نظر دکتر روحانی درباره انتخابات و لزوم فراهم کردن فضایی برای ورود همه گروه ها و جریان های سیاسی باور و اعتقاد راسخ دارم.
گفتنی است در این جلسه درخصوص نحوه و شرایط انتخاب اعضای شعب اخذ رای بحث و گفت و گو شد و مقرر گردید تا پایان هفته جاری لیست پیشنهادی اعضای شعب برای تصمیم گیری نهایی از سوی اعضای هیات اجرایی،تعیین و ارائه شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی