باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
کاربری اراضی تعاونی مسکن نیروی انتظامی شریفیه کشاورزی است

 شهردار شریفیه گفت: کاربری اراضی تعاونی مسکن نیروی انتظامی این شهر تحت عنوان امید شکوه جلال کشاورزی بوده و خارج از محدوده خدماتی شهر قرار دارد.

حسین هاشمی تصریح کرد: اراضی تعاونی مسکن نیروی انتظامی در قالب تعاونی مسکن امید شکوه جلال واقع در ضلع شمال شرقی شریفیه دارای کاربری زراعی و کشاورزی بوده و خارج از محدوده خدمات شهرداری قرار دارد.

وی اضافه کرد: متاسفانه با اقدامات صورت گرفته، طی روزهای اخیر اراضی مذکور که در حال حاضر به صورت قطعه بندی خرید و فروش می‌شود، وجاهت قانونی نداشته چرا که این اراضی هنوز به تایید شورایعالی معماری و شهرسازی جهت الحاق به محدوده شهر نرسیده است.

به گفته وی، برابر قانون منع فروش و واگذاری اراضی فاقد کاربری مسکونی، اجرای هر نوع قطعه‌بندی زمین و فروش آن ممنوع و هرگونه نقل و انتقال و معامله اراضی یاد شده، چه به صورت رسمی و عادی جرم تلقی شده و در صورت تخلف نیز متخلفان مسوول جبران خسارت وارد شده خواهند بود.

شهردار شریفیه یادآور شد: طی روزهای اخیر و براساس شایعات مطرح شده مبنی بر الحاق اراضی شمال شرقی شریفیه به محدوه شهر، شاهد خرید و فروش آن به صورت قطعه‌بندی شده و با چندین برابر قیمت به خریدارانی که هیچ اطلاعی از وضعیت این اراضی ندارند، هستیم و به همین منظور به شهروندان توصیه می‌شود از هرگونه معامله و خرید و فروش در این زمینه خودداری کنند.

شهر شریفیه از توابع شهرستان البرز و در ۱۵ کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی