باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

۳۰ خودرو تبلیغات انتخاباتی در تاکستان توقیف شد

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۳۳ ق.ظ
۳۰ خودرو تبلیغات انتخاباتی در تاکستان توقیف شد

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت : ۳۰ دستگاه خودروی مورد استفاده در کارناوال‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی شهرستان توقیف شد.

حسین رجبی افزود: در تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه اندازی کارناوال تبلیغاتی ممنوع است و با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد:  ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی شهرستان تشکیل شده است و تاکنون ۱۱ جلسه آن با حضور اقشار مختلف مردم برگزار گردیده است.

رجبی افزود: شهرستان تاکستان از حساسیت زیادی در عرصه انتخابات برخوردار است و همه باید تلاش کنیم انتخابات طبق مرّ قانون در این شهرستان برگزار شود.

وی اضافه کرد: بازرسان و متولیان انتخابات در سطح شهرستان باید دقت لازم را داشته باشند تا از بروز هرگونه تخلف که به مشارکت حداکثری در انتخابات صدمه خواهد زد جلوگیری شود.

شهرستان تاکستان با مرکزیت شهری به همین نام در ۴۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

۲۴ نفر در این شهرستان برای ورود به مجلس شورای اسلامی احراز صلاحیت شده‌اند که از این تعداد هم اکنون ۱۳ نامزد مشغول فعالیت انتخاباتی هستند.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی