باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مدارس استان قزوین دو روز آینده تعطیل است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: بمنظور نظافت بهداشتی مدارس و جلوگیری از هر گونه آلودگی احتمالی در خصوص ویروس کرونا،مدارس همه مقاطع تحصیلی استان قزوین یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

منوچهر حبیبی  اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات دوم اسفند ماه و برپایی شعب در برخی مدارس و نیز حضور فرهنگیان در روند برگزاری این رویداد مهم و نیز با توجه به مشاهده بیماری کرونا در کشور ضرورت رعایت موارد بهداشتی در همه سطوح کاملاً احساس می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور ضد عفونی کردن مدارس استان و کاهش احتمالی آلودگی‌ها با هماهنگی آموزش و پرورش استان تصمیم گرفته شد به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه چهارم و دوشنبه پنجم اسفند ماه تعطیل شود.

حبیبی از شهروندان و والدین خواست با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان بهداشتی نسبت به بهداشت فردی خود و فرزندان دقت و مراقبت کنند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۴
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی