باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مدیران فعال قزوین در مقابله با کرونا تشویق می‌شوند

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در قزوین گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی که در مقابله با ویروس کرونا فعالیت و مشارکت مؤثری با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند تشویق می‌شود.

سید حسین بی نیاز  اظهار داشت: تمامی امکانات استان بسیج شده تا بتوانیم آسیب‌های ناشی از ویروس کرونا را به حداقل برسانیم که این کار تنها با مشارکت مردم محقق می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند و امکانات خود را بسیج کرده اند تا با کمک ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بتوان به دستاوردهای خوبی رسید.

بی نیاز یادآور شد: بر اساس دستور استاندار قزوین، با راه اندازی تیم‌های ارزیابی، ضمن بررسی عملکرد مدیران دستگاه‌هایی که در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری دارند، ضمن برخورد با مدیران خاطی از مدیرانی که عملکرد آنان در این زمینه مثبت ارزیابی شود، تقدیر می‌شود.

مرخصی به کارمندان زن دارای فرزند خردسال

وی در ادامه از همراهی با زنان کارمند خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تصمیم استاندار قزوین و تمهیدات پیش‌بینی شده، کارمندانی که مشکل جسمی دارند و نیز بانوان شاغلی که دارای فرزند خردسال و یا دبستانی هستند می‌توانند از مرخصی استفاده کرده و در منزل بمانند و در این راستا مرخصی آنان جزو استحقاقی محسوب نشده و حقوقی از آنان نیز کسر نمی‌شود.

ساعات اداری عادی شد

بی نیاز تصریح کرد: با توجه به مصوبه لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و تصمیم استاندار، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی از امروز دوشنبه طبق روال گذشته از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۴.۳۰ دقیقه تعیین شده است.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی