باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

آقابابایی شهردار اسفرورین:

سیل بخشی از زیرساخت های شهر اسفرورین را تخریب کرد

 

شهردار اسفرورین گفت: سیل در خروجی و انتهایی شهر با شدت وارد خیابان ها و بخشی از منازل شهروندان شد  و خسارت های زیادی را به زیر ساخت های شهر و منازل شهروندان اسفرورین وارد ساخت.

مهندس محسن آقابایی شهردار اسفرورین در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام اینکه بخش اسفرورین و بویژه شهروندان شهر اسفرورین  همواره در معرض حوادث  طبیعی از جمله طوفان ، سیلاب و سرمازدگی قراردارند اظهار کرد :  شهروندان اسفرورین در چند سال اخیر حوادث سهمگین طبیعی را تجربه کردند که طوفان چند سال گذشته و خسارت های گسترده ای وارد شده  به شهروندان و زیرساخت های شهر از جمله این حوادث بوده است.

وی ادامه داد:  شهرداری اسفرورین علی رغم تمام محدودیت و کمبود اعتبارات همچنان تکمیل زیر ساخت های خسارت دیده را در دستور کار قراردارد.

شهردار اسفرورین ادامه داد: طغیان رودخانه  و جاری شدن سیل سالجاری خسارت های سنگینی را به شهروندان و زیر ساخت های شهر اسفرورین وارد ساخته است.

آقابابابی خاطرنشان کرد :با توجه به اینکه دبی آب ورودی به شهراسفرورین در فصل بارندگی متغیر است مهار سیلاب در داخل شهر امکان پذیر نیست  لذا سیلاب می بایست از طرف مدیریت آب منطقه ای کنترل و مهار شود.

 

وی بیان داشت : رودخانه بهشتی از داخل شهر اسفرورین  عبور می کند که با افزایش بارندگی شاهد طغیان این رودخانه و در نتیجه جاری شدن سیل در سطح شهر اسفرورین هستیم.

شهردار اسفرورین گفت: علی رغم اینکه در سجاری با اقدامات و پیش بینی های لازم و آمادگی کامل نیرو های شهرداری و خاک ریزی و استقرار نیوجرسی  از طغیان رودخانه در سطح شهر اسفرورین  جلوگیری شد اما سیل در خروجی و انتهایی شهر با شدت وارد خیابان ها  و بخشی از منازل شهروندان شد  و خسارت های زیادی را به زیر ساخت های شهر و منازل شهروندان اسفرورین وارد ساخت.

آقابابایی گفت: در سیل اخیر بخشی از زیر سازی  ،جدول گذاری  و آسفالت معابر تخریب و خسارت های سنگینی به شهروندان تحمیل شد.

شهردار اسفرورین تاکید کرد : با توجه به حضورمیدانی جمالی پور استاندار ، مهندس طاهری فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان استان امیدواریم با تخصیص اعتبارات ویژه و مناسب شهرداری اسفرورین  را در کاهش خسارت های سیل در آینده  کمک نمایند.

آقابابایی یاداورشد : کمبود امکانات و ماشین آلات سنگین از جمله بیل مکانیکی روند مهار سیلاب را در اسفرورین طولانی و با  مشکل مواجه می سازد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی