باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مسئولان برای آغاز به کار آرایشگران تمهیداتی بیندیشند

 رئیس اتحادیه صنف پیرایش وآرایشگران مردانه مرکز استان قزوین گفت: وضعیت معیشتی آرایشگران مردانه بحرانی شده است، از مسئولان تقاضا داریم تمهیداتی برای آغاز به کار صنف آرایشگران بیندیشند.

سید روح اله حسینی با اشاره به شرایط بحرانی معیشت آرایشگران اظهار کرد: صنف آرایشگران مردانه نیز به مانند سایر صنوف این امکان را دارد تا با ثبت نام در سایت وزارت بهداشت و با نصب کد رهگیری روی در مغازه‌ها که از قبل همه اعضا تهیه کرده اند و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از پک های بهداشتی و لوازم پیرایشی شخصی افراد، فعالیت کنند.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار واجب و ضروری است بخصوص برای پیرایشگران، اما اینکه واحدهای صنفی پیرایشگران حتی با رعایت تمامی قوانین و دستورالعمل‌ها نمی‌توانند فعالیت کنند برای اتحادیه کاملاً امری نامشخص و غیر منصفانه است.

حسینی بیان کرد: اغلب افراد جامعه چند ماهه که موهایشان پیرایش نشده است و بازگشایی آرایشگاه‌ها می‌تواند باعث بهداشت فردی و روحیه مضاعف برای مردم در این روزهای کرونایی باشد

وی ادامه داد: آرایشگاه‌ها می‌توانند به فاصله هر یک ساعت نوبت دهی از قبل به هر مشتری در زمان حضور و عدم تجمع در آرایشگاه، اقدام به فاصله گذاری اجتماعی کنند.

حسینی تاکید کرد: از مسئولان تقاضا دارم به داد این قشر آسیب دیده برسند تا کنون حمایتی از این صنف نشده است.

مهر قزوین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی