باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

بخشی رئیس بهزیستی شهرستان بوئین زهرا:

کرونا در تشدید برخی از رفتار و اختلافات خانوادگی تاثیر گذار بوده است.   

بخشی گفت: با توجه به اینکه اغلب مردم در برخورد باویروس کرونا دارای استرس هستند و همیشه به نوعی در دلهره به سر می برند این عامل و  دیگرموضوعات به نوعی باعث تغییر رفتار بین افراد و در نتیجه تشدید برخی از اختلافات خانوادگی شده است.

ابولفضل بخشی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوئین زهرادر گفتگو با ولی اله حسین زاده با اشاره به مبارزه بی وقفه و تمام عیار مسئولین و مردم کشور با ویروس کرونا اظهار کرد : واقعیت این است که مدافعان سلامت در حوزه پزشکی و درمانی در خط مقدم این مبارزه قرار دارند که تلاش مجاهدانه و صادقانه این عزیزان شایسته تقدیر است.

 وی ادامه داد: اداره بهزیستی شهرستان بوئین زهرا نیز همگام و همراه باسایر ادارات و مسئولان مبارزه با ویروس کرونا را در دستور کار قراردارد و در این راستا اقدامات و فعالیت تاثیر گذار در حوزه مسئولیت و ماموریت خود انجام داده است.

بخشی افزود : با توجه به اینکه اداره  بهزیستی یک نهاد خدمات رسان و آموزشی در حوزه های مختلف است در اولین گام با توجه به توصیه و دستورالعمل های ابلاغی تمام جلسات آموزشی و کارگاه های این اداره در سطح شهرستان تعطیل گردید ضمن اینکه کلیه مراکز تحت نظارت این اداره از جمله مهدهای کودک  و مراکز اقامتی نیز تعطیل گردید.

 

 

ارسال بخشنامه ها و پروتکل های پیشگیری به تمام مراکز  و ضد عفونی  و گند زدایی اداره و کلیه مراکز تحت نظارت  و نصب پوستر های آموزشی ، نصب بنرهای اطلاع رسانی و توزیع برشورآگاه سازی  و توزیع مواد ضد عفونی کننده و اقلام بهداشتی بخش دیگری از اقدامات اداره بهزیستی شهرستان بوئین زهرا است که بخشی با یادآوری آنها خاطرنشان کرد : ثبت نام در سامانه سلامت پیشگیری از کرونا ، آموزش کنترل استرس  در کودکان و کنترل سوگواری از طریق اتوماسیون و بازدید روزانه از مراکز تحت نظارت ، بازدید از مراکز اقامتی مبنی بر عدم پذیرش  مددجو بخش دیگری از اقدامات و عملکر اداره بهزیستی شهرستان بوئین زهرا است.

این مقام مسئول تصریح ساخت :  ارائه مشاوره تلفنی 123 و سایر خطوط ارتباطی با مددجویان تحت پوشش   و مدیربت اورژانس اجتماعی در خصوص حل و فصل مشکلات خانوده ها اقدامات تاثیر گذار این اداره در مبارزه با کرونا بوده است.

وی افزود : با توجه به اینکه اغلب مردم در برخورد باویروس کرونا دارای استرس هستند و همیشه به نوعی در دلهره به سر می برند این عامل و  دیگرموضوعات به نوعی باعث تغییر رفتار بین افراد و در نتیجه تشدید برخی از اختلافات خانوادگی شده است که مشاورین اداره بهزیستی شهرستان با ارایه مشاوره های غیر حضوری تلاش دارند که مشکلات رفتاری افراد را در ابعاد مختلف به حداقل برسانند.   

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوئین زهرا با تاکید بر اینکه همچنان خطر ابتلای ویروس کرونا در سطح جامعه وجود دارد گفت : همه ما باید تلاش کنیم با رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی دست اندارکاران حوزه بهداشت و درمان کشور را درشکست سریعتر ویروس کرونا کمک کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی