باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۹ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در قزوین برگزار می شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی ۹ برنامه در حوزه‌های مختلف سپاه و بسیج قزوین برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی معبودی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با بیان اینکه از ۶ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت به مدت یک هفته بنام هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است اظهار داشت: نامگذاری هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با شهادت استاد شهید مرتضی مطهری شروع می‌شود.

معبودی ادامه داد: با توجه به شرایط جدید کشور در زمینه بهداشتی و مشکلات ویروس کرونا برنامه‌های این هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج با شرایط خاص برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین خاطرنشان کرد: همزمان با هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج در مجموع ۹ برنامه در حوزه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: نشست حکمت مطهر، برگزاری مسابقات از آثار شهید مرتضی مطهری، تولید و بارگذاری از اندیشه‌های شهید مطهری در فضای مجازی، تجلیل از مربیان و معلمان در عرصه تعلیم و تربیت بخصوص معلمان شهید، برگزاری کلاس‌های قرآن و اخلاق و برگزاری مسابقه مقاله و شعر و همچنین ترویج افکار اندیشه‌های شهید مطهری در زمینه کمک‌های مومنانه از شاخص ترین برنامه هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه استان است.

حجت الاسلام معبودی تاکید کرد: تمامی برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه استان با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزار خواهد شد و بیشتر برنامه‌های این هفته به طور غیر حضوری و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اولین برنامه هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار خواهد شد.

معبودی افزود: با توجه به اینکه رسالت و وظایف سپاه علاوه بر عرضه نظامی در مباحث فرهنگی و اعتقادی نیز مأموریت دارد ترویج و نهادینه سازی افکار و اندیشه‌های شهید مطهری یکی از اهداف نامگذاری هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: سپاه در سه حوزه جنگ سخت و نیمه سخت و نرم فعالیت و مأموریت دارد لذا سپاه اگر بخواهد در مأموریت و اهداف خود موفق باشد حتماً باید در کنار تجهیزات نظامیدارای نیروهای اعتقادی و معنوی قوی باشد.

معبودی خاطرنشان کرد: ترویج افکار شهید مطهری که آثار و افکارش بی نظیر است یکی دیگر از اهداف هفته گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

وی در خصوص دیگر اهداف نامگذاری هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج افزود: یکی از دغدغه‌های که همواره همه ما را نگران می‌کند انحراف است لذا در هفته عقیدتی و سیاسی تلاش می‌شود که مجموعه سپاه و بسیج را با اندیشه‌های شهید مطهری آشنا کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: استمرار پیوند سپاه و بسیج با افکار شهید مطهری به عنوان یک الگوی جامعه از دیگر اهداف برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج است.

وی افزود: تلاش داریم در هفته عقیدتی و سیاسی حق شهید مطهری را به جا آوریم و اجازه ندهیم که اندیشه‌های والای این شهید بزرگوار فراموش شود بلکه تلاش می‌کنیم که اندیشه‌های این شهید در زندگی همه بخصوص سپاهیان و بسیجیان ساری و جاری باشد.

این مسؤل ادامه داد: همه برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در جهت تحقق اهداف نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری در زمینه جهتش اقتصادی خواهد بود چرا که همه ما وظیفه داریم در کنار دولت و سایر دستگا ۰ ها در تحقق نامگذاری سالجاری گام برداریم.

مهر قزوین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی