باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

رسالت مهم مدیران و نمایندگان خدمت صادقانه و بی منت به مردم است

 نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: شأن و جایگاه مردم فهیم کشور جبران عقب ماندگی‌ها و خدمت صادقانه و بی منت به آنها و تسربع در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

به گزارش خبرنگار ما، جلسه شورای اداری استان روز پنجشنبه با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، آیت الله مجید تلخابی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، هدایت الله جمالی پور استاندار، معاونان استانداری، نمایندگان سابق و منتخبین جدید در مجلس یازدهم در استانداری برگزار شد.

لطف الله سیاهکلی در این جلسه اظهار کرد: امروز جامعه با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو است و همه ما مسئولان و نمایندگان وظیفه داریم برای حل مشکلات شبانه روز تلاش کنیم.

وی افزود: نظام اسلامی هر چقدر در عرصه‌های دفاعی و نظامی و علم و دانش دارای اقتدار قابل توجه بوده متأسفانه در حوزه معیشت مردم بسیار ضعیف عمل کرده است.

از مردم بابت کوتاهی در تأمین معیشت آنها عذرخواهی می‌کنیم

سیاهکلی تصریح کرد: باید اذعان کنیم نتوانسته ایم مشکلات اقتصادی را حل کنیم و از این بابت باید از مردم عذرخواهی کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کاستی‌ها و عقب ماندگی‌ها در کشور و استان فراوان است و خارج از اتاق مدیران و فضای جلسات و میان مردم صحبت‌های دیگری است و رضایتمندی وجود ندارد که باید برای آن تدبیر کنیم.

سیاهکلی گفت: دغدغه امروز مردم ما معیشت و نان و شغل است و همه باید عزم خود را جزم کنیم تا این چالش‌ها را برطرف کنیم.

وی اظهار داشت: عزم نمایندگان استان در این دوره حل مشکلات معیشتی است که بر زمین مانده است و همه در این مسیر جدی خواهیم بود.

منتخب مردم قزوین بیان کرد: تغییرات مدیریتی اجازه خدمت را نمی‌دهد و در شش سال در استان تعداد چهار استاندار تغییر یافته که منطقی نیست.

وی گفت: در مدت باقیمانده از عمر دولت صلاح نیست مدیران استان تغییر کنند و ما موافق نیستیم زیرا کارها معطل خواهد ماند.

سیاهکلی افزود: البته در این مدت با تنبلی مدیران برخورد می‌کنیم زیرا فرصت کم و کارهای جا مانده زیاد است و اگر فرصت را از دست بدهیم مردم ما را نخواهند بخشید.

وی گفت: نظام اسلامی ما برگرفته از کلام وحی و منش پیامبر اکرم است و در این راه خدمت به مردم سر لوحه امور خواهد بود.

سیاهکلی افزود: آرمان گرا نیستم و بر اساس واقعیت‌ها جلو خواهیم رفت اما نمی‌توان آرمان ها را به دلیل ضعف مالی یا مدیریتی نادیده گرفت.

وی تصریح کرد: از مدیران درخواست می‌کنم به نمایندگان کمک کنند تا با عزم جدی و تلاش شبانه روزی مشکلات و آلام و دردهای زندگی مردم را کاهش دهیم و زندگی بهتری برای ولی نعمتان خود مهیا کنیم.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی