باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
فعالان بخش خصوصی در قزوین ۱۴ میلیارد ریال به نیازمندان اهدا کردند

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: فعالان بخش خصوصی در قزوین ۱۴ میلیارد ریال کمک نقدی و ۲ هزار بسته معیشتی برای کمک به آسیب دیدگان کرونا اهدا کردند.

مراسم تجلیل از فعالان رسانه در موضوع کرونا روز سه شنبه با حضور عیسی قبادی معاون اقتصادی. استانداری، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، جانشین سپاه استان، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین، مریم بیدخام مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری، کشاورز معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و جمعی از خبرنگاران در استانداری قزوین برگزار شد.

مهدی بخشنده در این جلسه اظهار داشت: ملت ایران در مقابله با ویروس کرونا بخوبی درخشید و با این همه فشاری که به کشور وارد شد با حفظ انسجام و وحدت توانست با مدیریت منطقی و مشارکت عمومی به دستاوردهای ارزشمندی برسد.

وی بیان کرد: در حالی که مشکلات ناشی از ویروس کرونا گروه‌های زیادی را درگیر کرده بود این بار همه به میدان آمدند و با مشارکتی همه جانبه به آسیب دیدگان کمک کردند و این روحیه در هیچ نقطه جهان نظیر ندارد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین یادآور شد: شرایط به قدری بر ایران سخت شده بود که وقتی تلاش کردیم ماسک از خارج وارد کنیم دشمنان مانع ایجاد کردند و همه کشورهایی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند مجوز خرید ماسک را ندادند اما این تهدید برای ما به فرصتی تبدیل شد تا روی پای خود بایستیم.

بخشنده گفت: با همه فشارها توانستیم در کوتاه‌ترین زمان بر اوضاع مسلط شویم و نیازها را تأمین کنیم و گام بعدی حمایت از کسانی بود که شغلشان آسیب دیده بود و علیرغم این که خیلی‌ها در فشار مالی بودند اما دیگران را فراموش نکردند.

وی اضافه کرد: سپاه و بسیج و مردم وارد مشارکت شدند و ۷۷ هزار خانوار از کمک معیشتی برخوردار شدند و اصحاب رسانه کمک کردند و آگاهی بخشی به درستی صورت گرفت و شاهد همدلی بی نظیری در استان برای کمک به آسیب دیدگان بودیم.

بخشنده اظهار داشت: در این همدلی و همکاری مردمی برخی افراد ۳ هزار تومان کمک کردند و برخی ۵ تا ۱۰ هزار تومان اهدا کردند که برای ما ارزشمند بود.

وی گفت: در بخش: صنعت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک صنعتگران جمع آوری شد و با کمک فعالان بخش خصوصی در ابتدای اسفند ماه تصمیم گرفتیم ۲ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان توزیع کنیم که ۱۴۵۰ بسته به بهزیستی و ۴۵۰ بسته به خانواده زندانیان تعلق گرفت و ۱۵۰ بسته در اختیار بسیج داده شد تا میان نیازمندان شناسایی شده توزیع شود.

بخشنده اظهار امیدواری کرد در مراحل بعدی ضمن ساماندهی بهتر توزیع کالاهای معیشتی زمینه تنظیم بازار و پوشش افراد بیشتری را فراهم کرد.

در ادامه از چند تن از فعالان عرصه رسانه که در زمان انتشار ویروس کرونا بیشترین همکاری را در اطلاع رسانی داشتند تجلیل شد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی