باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
قلعه حسن صباح در الموت بازگشایی شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: قلعه تاریخی حسن صباح الموت در استان قزوین از امروز سه‌شنبه بازگشایی و امکان بازدید گردشگران از آن فراهم شد.

 نادر محمدی  گفت: قلعه تاریخی حسن صباح الموت که از اسفند ماه پارسال به علت شیوع کرونا تعطیل شده بود از امروز امکان بازدید دوباره گردشگران از آن فراهم شد.

محمدی افزود: همزمان با بازگشایی قلعه الموت، امکان حضور گردشگران در دریاچه اوان هم فراهم شده است و دیگر بناهای تاریخی قزوین نیز از ابتدای هفته جاری بازگشایی شده اند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: فعلیت هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی قزوین پس از تعطیلات عید سعید فطر آغاز شده و تمامی این مکان‌ها بایستی کد رهگیری از وزارت بهداشت دریافت کرده و با اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت کنند.

قلعه تاریخی حسن صباح در شمال روستای گازرخان در بخش الموت شرقی شهرستان قزوین قرار دارد و در سال ۸۱ به شماره ۷۲۵۲ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی