باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مشارکت مردم قزوین در رزمایش کمک مومنانه تحسین برانگیز است

 استاندار قزوین گفت: مشارکت گروههای مختلف مردم استان قزوین در رزمایش مواسات و کمک مومنانه تحسین برانگیز و ستودنی است.

 در ادامه جمع آوری کمک‌های مردمی برای یاری رساندن به آسیب دیدگان بیماری کرونا این بار نیز بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی برای توزیع میان نیازمندان آماده توزیع شد.

در مراسمی که عصر چهارشنبه با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار، سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه استان، سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه استان، سیاوش طاهرخانی شهردار، حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از مدیران، خیرین و بسیجیان در مسجدالنبی برگزار شد توزیع مرحله سوم کمک ای مومنانه آغاز شد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم گفت: در استان قزوین پس از تاکید رهبری مبنی بر رزمایش مواسات شاهد استقبال گروه‌های مختلف مردم بودیم و تا امروز در چند مرحله این کمک‌ها اهدا شده است.

وی بیان کرد: در استان قزو ین در سه مرحله برای جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی برنامه ریزی شد که در مرحله اول تعداد ۲۲ هزار بسته، در مرحله دوم ۲۵ هزار بسته جمع آوری و میان نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شد.

استاندار قزوین تصریح کرد: نکته قابل توجه در استان همدلی و تعامل همه گروه‌ها، بسیج، سپاه، بخش دولتی و بخش خصوصی و صنعتگران و اصناف بود که با اعتماد به مسئولان همه کمک‌های خود ر ا اهدا کردند تا میان نیازمندان توزیع شود.

وی بیان کرد: بخشی از مردم هم در مساجد به صورت خودجوش کارهای بزرگی کردتد و هر آنچه در توان داشتند به کار گر فتند تا آلام نیازمندان کمتر شود.

جمالی پور اضافه کرد: تاکنون حدود ۸۰ هزار بسته معیشتی در قزوین جمع آوری شده و در شهرستان‌ها نیز این کمک‌ها با محور فرماند اران در حال جمع آوری و توزیع است که توانسته بخشی از نیازها را پاسخگو باشد.

وی گفت: مردم نشان دادند نوع دوستی را فراموش نکرده اند و در سخت‌ترین شرایط هم به فکر آسیب دیدگان هستند و دیگران را به خود ترجیح می‌دهند که جای تقدیر دارد.


استاندار قزوین تصریح کرد: همدلی مردم در این ایام بی نظیر و مثال زدنی بود و مردم به مسئولان خود اعتماد کردند و همدلی را نشان دادند و در مهار بیماری کر ونا هم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی همکاری بسیار خوبی داشتند و توانستیم بیماری را در استان مهار و مدیریت کنیم.

وی اظهار داشت: مردم در این ایام نشان دادند هر جا لازم باشد برای مشارکت و همکاری پیشگام هستند و هم نوعان خود را فراموش نمی‌کنند و امروز هم باید اذعان کرد رمز موفقیت کشور همدلی و اتحاد است و باید آن را حفظ و تقویت کنیم.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی