باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
مجلس دهم از نظر عملکرد نمره عالی می‌گیرد/به آموزش وپرورش برمیگردم

 نماینده سابق بویین زهرا و آوج در مجلس دهم گفت: علی رغم اینکه همواره درگیر مسائل مهم کشور بودیم به عملکرد و کارنامه مجلس دهم نمره عالی می‌دهم.

روح الله بابایی صالح نماینده سابق مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ولی اله حسین زاده خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه هر آمدنی همراه با خداحافظی و رفتن است اظهار کرد: انصافاً با تمام مشکلاتی که در بخش‌های مختلف ازجمله اعتبارات وجود داشت در دو سطح ملی و استانی اقدامات خوبی در دوره مجلس دهم انجام شد و نسبت به دوره‌های گذشته عملکرد بهتر بود.

نماینده سابق مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این که در چهار سال گذشته طرح‌های خوبی در شهرستان‌های بوئین زهرا و آوج به ثمر نشست گفت: چند طرح مهم و کلیدی از جمله نیروگاه سیل ترکیبی شهرستان در منطقه پاپلی در دست اقدام و پیگیری است که امیدواریم در آینده این پیگیری‌ها به نتیجه لازم برسد.

وی تاکید کرد: موضوع پسماند و افزایش نیترات آب در شهرستان از مشکلاتی است که در دوره مجلس قبلی مطرح و پیگیری شد که باید به آنها توجه شود تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

بابایی صالح افزود: آوج از اولین شهرستان‌هایی است که با تخصیص اعتبار ۱۱۶ میلیارد تومانی به دلیل برخورداری مردم از تسهیلات گاز طبیعی به عنوان شهرستان سبز مطرح شده است و این وضعیت را باید حفظ کرد.

بابایی صالح یادآور شد: استقرار مرکز دیالیز، افزایش پوشش ۸۰ درصدی شبکه استانی صدا و سیما، خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امیرالمومنین شهر بوئین زهرا، تخصیص اعتبار ویژه برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی بخش دیگری از اقدامات انجام شده در طول چهار سال گذشته است.

وی گفت: در پیشگاه خداوند و مردم با توجه به فعالیت‌هایی که در حوزه انتخابیه داشتم سربلند هستم و پیگیری و کارهایی که انجام شده امیدواریم این تلاش‌ها ذخیره‌ای برای آخرت باشد.

بابایی صالح افزود: گذشت بسیار شیرین است و با تمام بداخلاقی‌ها که به اینجانب و خانواده ام شد از همه گذشت می‌کنم البته از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی انتظار دارم این بداخلاقی‌ها را پیگیری و بررسی کرده و اگر تخلفی دیدند اعلام کنند.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری فلسفه جدی و اصلی مدیران خدمت است و هر فردی غیر از این مسیر حرکت کند خیانت کرده است.

وی افزود: همه در واقع سوار یک کشتی تحت زعامت رهبری هستیم که باید مطیع ولایت باشیم و بدانیم حکومت ما بر پایه ولایت بنا نهاده شده و اگر به اختلافات دامن بزنیم و مانع توسعه شویم گویی این کشتی را سوراخ کرده ایم که نخواهیم گذاشت به سرمنزل مقصود برسد.

بابایی صالح یادآور شد: مجلس دهم و نمایندگان در راستای منویات مقام معظم رهبری مصوبات خوبی داشتند و با توجه به شرایط کشور از جمله تحریم‌ها، فشار، کمبود اعتبارات اقدامات خوبی انجام شد و می‌توان اذعان کرد مجلس دهم در زمینه مصوبات بالاترین مصوبات و قانون گذاری را داشته است.

وی گفت: علی رغم اینکه مجلس دهم همواره درگیر مسائل مهم کشور بوده اما به عملکرد و کارنامه مجلس دهم نمره عالی می‌دهم.

بابایی صالح در مسیر آموزش و پرورش و معلمی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص ادامه فعالیت شغلی و کاری خود گفت: با توجه به اینکه از مجموعه نیروهای آموزش و پرورش هستم قطعاً بعد از اتمام دوره نمایندگی در سنگر آموزش و پرورش در تهران خدمت خواهم کرد.

بابایی صالح تصریح کرد: در دوره نمایندگی نیز در دانشگاه آزاد و فرهنگیان تدریس داشتم و امیدوارم بار دیگر در عرصه دانشگاه آزاد و دانشگاه فرهنگیان استان قزوین تدریس را ادامه دهم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی