باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
واحدهای تولیدی دچار مشکل حمایت می شوند

 دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مجموعه مدیریت قضایی و اجرایی استان از واحدهایی که به دلیل شرایط خاص کشور دچار مشکل شده اند با تمام توان حمایت و پشتیبانی می کند.

 اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری شهرستان قزوین روز پنجشنبه با حضور مسئولان استان و به ریاست محمد قاسمی دادستان قزوین در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد.

محمد قاسمی داستان عمومی و انقلاب قزوین در این جلسه با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید اظهار کرد: همه مدیران و دستگاه‌های بخش‌های مختلف باید زمینه و بسترهای لازم را برای تحقق شعار سال فراهم کنند.

وی با بیان اینکه اولین جلسه ستاد مقاومتی شهرستان قزوین با هدف رفع مشکلات و موانع مسیر تولید تشکیل شده است، افزود: مباحث و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان قزوین ابتدا در جلسه‌ی شهرستان مطرح و سپس پیشنهادات و جمع بندی مطالب برای تصمیم گیری به ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه می‌شود.

دادستان کل استان قزوین خاطرنشان کرد: در جلسات ستاد مقاومتی شهرستان قزوین تلاش داریم که موانع خود ساخته و یا ساختاری را شناسایی و در جهت رفع آنها گام برداریم.

این مقام قضائی استان قزوین تصریح کرد: واقعیت این است که سوابق و پیشنه ی بسیاری از واحدهای تولیدی شهرستان روشن است که اکثریت مدیران این واحدها دغدغه تولید دارند و تسهیلات دریافتی را در جهت توسعه و اشتغال مورد استفاده قرار داده اند و بخشی از این واحدها در شرایط سخت فعلی دچار مشکل شده اند.

قاسمی تاکید کرد: بدون تردید مجموعه مدیریت قضائی و اجرایی استان از واحدهای که به دلیل شرایط خاص کشور دچار مشکل و مانع شدند با تمام توان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد تا چرخه‌های تولید این واحدها با شتاب و قدرت بیشتر مسیر تولید را ادامه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل پسمانده شهرک لیا گفت: متأسفانه علی رغم اینکه پسماند واحدهای تولیدی و صنعتی می‌تواند ظرفیت خوبی برای رفع بخشی از بحران آب استان باشد اما به دلیل استفاده نادرست و رها شدن این ظرفیت تبدیل به مشکل و بحران برای مردم استان شده است.

داستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های ذی ربط باید مسئولیت خود را در خصوص مدیریت و رفع مشکل پسمانده به درستی انجام دهند.

قاسمی با اشاره به طرح‌های بلند مدت ارائه شده از سوی مدیران دستگاه‌های مختلف برای مدیریت اساسی فاضلاب واحدهای تولید و صنعتی بیان کرد: در کنار طرح‌های بلند مدت باید طرح‌های کوتاه مدت نیز تهیه و اجرا شود تا بیش از این مردم و استان در خصوص فاضلاب‌های صنعتی دچار مشکل نشوند.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۰۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی