باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
 
راه اندازی شورای حل اختلاف خانه صنعت و معدن گامی در جهش تولید است

 رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین گفت: راه اندازی شورای حل اختلاف تخصصی خانه صنعت و معدن گام بلندی برای رفع دغدغه تولیدکنندگان و صنعت گران استان و کمک زیادی در جهش تولید خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ما ، علی محمد زمانی روز شنبه در مراسم افتتاح شعبه شورای حل اختلاف خانه صنعت و معدن استان قزوین که با حضور حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس دادگستری قزوین و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: خانه صنعت و معدن استان قزوین از اولین خانه‌های صنعت و معدن کشور است که حدود ۲۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: خانه صنعت و معدن استان قزوین همواره حامی و پشتیبان تولید کنندگان و صنعت گران استان قزوین بوده است.

زمانی افزود: با توجه به حساسیت و مشکلات تولید کنندگان و صنعت گران تلاش می‌کنیم که بخشی از دغدغه و مشکلات این جهادگران عرصه تولید را مرتفع کنیم.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تعاملی که با مدیران استان در بخش‌های مختلف داشته ایم گام‌های خوبی در جهت رفع مشکلات فعالین صنعت و معدن استان برداشته ایم.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های صنعت گران و تولید کنندگان دغدغه امور قضائی بوده که بخشی از انرژی و ظرفیت تولیدکنندگان را می‌گرفت.

زمانی تاکید کرد: خوشبختانه با نگاه حمایتی و ارزشمند حجت اسلام قدرتی رئیس دادگستری استان و با فراهم شدن مقدمات و ارائه آموزش‌های لازم شورای تخصصی حل اختلاف خانه صنعت و معدن استان فعالیت خود را آغاز کرد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین گفت: تاکنون پروندهای قضائی تولید کنندگان و صنعت گران استان به صورت پراکنده در محاکم قضائی استان مورد رسیدگی قرار می‌گرفت که پس از شروع فعالیت شورای تخصصی حل اختلاف خانه صنعت و معدن و تجارت تمام پرونده‌های قضائی تولید کنندگان و صنعت گران استان در این شعبه رسیدگی خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه اعضای شورای حل اختلاف خانه صنعت و معدن و تجارت دارای تخصص و تجربه در حوزه تولید هستند و مورد اعتماد و وثوق مجموعه تولید کنندگان و صنعت گران استان قرار دارند قطعاً روند رسیدگی در این شورا با دقت و کیفیت بسیار بالا خواهد شد.

رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین گفت: راه اندازی شورای حل اختلاف تخصصی خانه صنعت و معدن گام بلندی برای رفع دغدغه تولیدکنندگان و صنعت گران استان و کمک زیادی در جهش تولید خواهد بود.

در پایان این مراسم علی محمد زمانی به عنوان رئیس شعبه شورای حل اختلاف خانه صنعت و معدن معرفی شد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی