باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
شفافیت و مدیریت هوشمندانه در شهرداری موجب جلب اعتماد مردم می شود

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: شفافیت و مدیریت هوشمندانه و اصولی در شهرداری ها موجب جلب اعتماد مردم و موفقیت بیشتر در امور می شود.

مصطفی صالحی در جلسه‌ای که با حضور شهردار اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین واحدهای شهرداری بویین زهرا تشکیل شد تصریح کرد: مدیریت خردمندانه به این معناست که طرح‌های شهری باید بر اساس ظرفیت‌های محلی بومی و منطقه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: برخی از تصمیم گیری ها بدون توجه به خواسته‌ها و نیازهای اصلی شهر بوده که باعث بروز مشکلات و تنگناهایی در در شهرها شده که در حل این معضلات به یک عزم جدی در دستگاه‌های اجرایی برای همکاری نیاز است.

صالحی افزود: شهرداری‌ها باید در تمام امور به نظر و تصمیمات کارشناسی و فنی بخصوص در اجرای پروژه‌ها توجه کنند.

وی یکی از الزامات مدیریت خردمندانه را شفافیت در امور برشمرد و تصریح کرد: شفافیت از راه‌های جلب اعتماد شهروندان و اصول مدیریت صحیح است و نباید به بهانه‌های مختلف مانع دسترسی شهروندان به اطلاعات حوزه شهری باشیم زیرا مشارکت شهروندان موجب موفقیت در مدیریت شهری خواهد شد.

وی در ادامه مدیریت درست، همدلی و همراهی اعضای شورای شهر در مدیریت شهری بویین زهرا را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: پروژه‌هایی که در شهر بویین زهرا در حال اجراست بیانگر توجه به توسعه همه جانبه شهر بویین زهرا در حوزه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

صالحی گفت: شهرداری بویین زهرا در توسعه شهری و ارائه خدمات به مردم پیشتاز بوده و گام‌های بلندی در خدمت رسانی برداشته و شاخص‌های درآمدی شهرداری در دو سال گذشته نشان می‌دهد درآمدهای شهرداری پایدار شده که جای تقدیر دارد.

وی اظهار امیدواری کرد با تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی در آینده‌ای نزدیک برخی از مشکلات شهروندان بویین زهرا برطرف شود.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۲
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی