باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
خدمت بی‌منت مسئولان حرکت در مسیر شهدا است

 نماینده مردم‬ قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت بی‌منت به مردم و رسیدگی به امور آنان قدم گذاشتن در مسیر شهدا است.

فاطمه محمد بیگی ظهر یکشنبه به همراه بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه با حضور در منزل شهید حسین حبیبی با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کردند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در این دیدار اظهار کرد: شهدا با ایثار و فداکاری عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند و با نثار خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر کردند.

وی یادآور شد: به برکت خون شهدا و مردم ولایی بیش از ۱۸ نماینده زن ولایتمدار به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و همین امر موجب شده تا برای خدمت به مردم و حفظ ارزش‌ها و اهداف شهدا مصمم‌تر گام برداریم.

محمد بیگی تاکید کرد: راه و هدف شهدا تکلیف نمایندگان را برای خدمت بی منت به مردم مشخص کرده است و ما هم تلاش خواهیم کرد در راستای تحقق ارزش‌ها و اهداف آنان برای کشور کار کنیم.

وی تصریح کرد؛ رسیدگی به خانواده‌های شهدا و دیدار با این عزیزان کمترین خدمتی است که بر دوش مسئولین قرار گرفته که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی