باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

هدایت سرمایه‌گذاران نباید محدود به چند شهرک صنعتی خاص باشد

 نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع و هدایت سرمایه گذاران صنعتی نباید محدود به چند نقطه و شهرک صنعتی خاص باشد بلکه عدالت اجتماعی و لزوم توسعه متوازن ایجاب می‌کند به موضوع پراکندگی در این خصوص توجه جدی شود.

روح الله عباسپور روز چهارشنبه در جریان بازدید استاندار و مسوولان استانی از نواحی صنعتی شال  و دانسفهان افزود: در حال حاضر خیلی از سرمایه گذاران در استان تقاضای فعالیت در شهرک هائی مانند کاسپین را دارند و به سمت سرمایه گذاری در چند شهرک خاص هدایت می شوند در حالی که باید سایر شهرک ها و نواحی صنعتی استان نیز معرفی و برای جذب سرمایه گذار در آنها برنامه ریزی شود.

نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم جذب سرمایه گذار در نواحی صنعتی شال و دانسفهان طی سال های گذشته تاکنون موجب شده تا بخش زیادی از درخواست های مردم منطقه حول محور اشتغال برای جوانان باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عدالت اجتماعی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند باید مورد توجه جدی مدیران اجرایی قرار بگیرد تا شاهد رشد و توسعه متوازن مناطق باشیم.

عباسپور گفت: سرمایه گذاری زیادی برای ایجاد زیرساخت در برخی نواحی صنعتی مانند شال و دانسفهان انجام شده اما تا هنگامی که شاهد جذب سرمایه گذار نباشیم سرمایه های هزینه شده مثمر ثمر نخواهد بود.

وی اظهار داشت: خیری در دانسفهان با واگذاری پنج هکتار زمین برای اجرای طرح های تولیدی اقدام کرده و باید با کمک و همراهی مسوولان استان در این مکان شاهد ساخت مجتمع کارگاهی در زمینه تولید کفش و پوشاک و چرم باشیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی