باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
اعتماد مردم به نظام مرهون تلاش رسانه های متعهد است

 فرماندار شهرستان البرز گفت: اعتماد مردم به نظام و همراهی آنها در حمایت از انقلاب اسلامی مرهون تلاش مستمر خبرنگاران و رسانه های گروهی در اطلاع رسانی بموقع فعالان این عرصه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصیری فرماندار شهرستان البرز روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین روز خبرنگار را تبریک گفت.

نصیری در این دیدار گفت: کارهای دولت و خدمات مدیران نظام بدون پوشش رسانه‌ای دیده نمی‌شود و باید همه ما قدردان خدمات فعالان رسانه باشیم.

وی اظهار داشت: اقناع سازی جامعه با رسانه‌ها است و اگر امروز مردم با همه مشکلات و تنگناها همچنان به نظام اعتماد دارند در سایه تلاش و همکاری رسانه‌های گروهی است.

فرماندار شهرستان البرز در ادامه اضافه کرد: اگر همراهی رسانه‌ها در اطلاع رسانی به موقع و منطقی نبود شاهد آرامش امروز جامعه نبودیم و باید با چالش‌های بیشتری مواجه می‌شدیم لذا باید قدردان این خدمت ارزشمند شما باشیم.

نصیری بیان کرد: با کمک شما رسانه‌ها شاهد اعتماد سازی مناسبی در کشور هستیم و هر زمانی که نیاز به حضور مردم بوده شاهد این حضور هوشیارانه و توأم با بصیرت هستیم که به تداوم انقلاب کمک کرده است.

خبرنگاری حرفه‌ای شریف و تأثیرگذار است

فرماندار شهرستان البرز یادآور شد: حرفه خبرنگاری بسیار شریف، سخت و زیان آور و توأم با مسئولیت و حساسیت خاص خود است که تعطیلی ندارد و استفاده از این ابزار مدرن می‌توان ضامن موفقیت مدیران و خدمتگزاران شود.

وی اظهار داشت: تعامل دو سویه با رسانه‌ها می‌تواند به انعکاس مشکلات و حل آنها و جلب رضایت مندی مردم کمک کند و ما نیز هرگز خود را بی نیاز از رسانه‌ها در اطلاع رسانی نمی‌دانیم.

رسانه‌ها مدیران را پاسخگو کنند

نصیری در ادامه گفت: رسانه‌ها باید مدیران را به پاسخگویی به مطالبات مردم وادار کنند تا از مشکلات مردم غفلت نکنیم.

وی یادآور شد: هر مدیری که بخواهد فقط برای انعکاس عملکرد خود از رسانه استفاده کند و مسیر خبررسانی را دیکته کند ایراد دارد و هرگز به موفقیت نخواهد رسید زیرا ما نیز باید از مشکلاتی که از آن غفلت شده باخبر باشیم و آن را حل کنیم و قرار نیست از چالش‌ها عبور کرده و یا آن را پنهان کنیم.

خبرگزاری مهر رسانه‌ای مردمی است

فرماندار شهرستان البرز در ادامه از تلاش خبرنگاران تشکر کرد و گفت: خبرگزاری مهر رسانه‌ای با رسالت حرفه‌ای است که با حفظ بی طرفی توانسته در استان ضمن اطلاع رسانی دقیق، مخاطبان خوبی را جذب خود کند.

وی یادآور شد: رویکرد این رسانه بیان واقعی رویدادها و خبرهاست و شما قضاوت را به مردم واگذار کرده اید و این روش احترام به شعور مردم و قابل احترام است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی