باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
خبرگزاری مهر رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی است

 امام جمعه شهر محمدیه گفت: خبرگزاری مهر به دلیل رعایت موازین اخلاقی و حرکت در مسیرحرفه ای توام با صداقت، رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی است.

 حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه شهر محمدیه، به همراه صادق قندی بخشدار، رحیم لو شهردار، فرهادی رئیس شورای اسلامی شهر و منفرد سخنگوی شورای شهر محمدیه ظهر دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر، فرارسیدن روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفتند.

حجت الاسلام آقاحسینی امام جمعه شهر محمدیه در این دیدار گفت: شهید صارمی با نثار خون خود الگوی ارزشمندی از ایثار و از خودگذشتگی برجای گذاشت و امروز فعالان این عرصه باید از این شهید الگو بگیرند.

وی بیان کرد: خبرنگار شاخص و تراز انقلاب اسلامی باید زبان مردم باشد و آنچه عموم جامعه مطالبه دارند را بیان کند تا موجب اعتمادسازی شود.

امام جمعه شهر محمدیه یادآور شد: شأن مسئولان خدمتگزاری و نوکری مردم است و خبرنگاران متعهد باید این شأن را بارها بازگو کنند تا مسئولان فراموش نکنند که در خدمت جامعه باشند.

خبرگزاری مهر در تراز انقلاب اسلامی است

آقاحسینی تصریح کرد: فعالیت‌های خبرگزاری مهر در استان قزوین با بهره گیری از نیروهای مجرب و متعهد موجب شده عملکرد شما مورد وثوق و اطمینان و اعتماد مردم باشد و بدون شک نوع کار شما و جایگاه این رسانه در تراز انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: حضور افرادی با کوله باری از تجربه رسانه‌ای و خبری به وزانت و شخصیت خبرگزاری افزوده و این رویکرد توأم با اخلاق حرفه‌ای موجب شده شما در ردیف رسانه‌های شاخص استان قرار گیرید که ارزشمند است.

در ادامه صادق قندی بخشدار محمدیه اظهار داشت: خلوص و صداقت در خبرگزاری مهر به عنوان یک شاخص و ویژگی ارزشمند توانسته در کنار رویکرد حرفه‌ای به ارتقای جایگاه این رسانه کمک کند.

وی گفت: دقت در انتشار خبرها و اهمیت دادن به اصالت خبر و رویکرد اجتماعی در گزارش‌های تولیدی خبرگزاری مهر از دیگر ویژگی‌های این رسانه در استان است و پرداختن به مشکلات و رویدادهای بخش‌ها و مناطق دیگر از جمله محمدیه موجب رضایت مندی مردم و اطلاع آنها از کارهای انجام شده و تقویت روحیه امید در منطقه شده است.

رحیم لو شهردار محمدیه هم اظهار داشت: بدون شک خبرگزاری مهر مانند نگینی در میان رسانه‌های استان قزوین می‌درخشد و خبرهای شما توانسته به عنوان یک منبع مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: اخبار مدیریت شهری در رسانه‌ها به اطلاع رسانی مناسب کمک کرده تا مردم در این شریاط سخت همچنان به فعالیت‌های عمرانی و سازندگی در شهرها امیدوار شوند.

فرهادی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم از تلاش همه خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه تشکر کرد و از خبرگزاری مهر در انعکاس اخبار مربوط به شهر محمدیه نیز قدردانی کرد.

امید منفرد سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیه نیز از خبرگزاری مهر به عنوان رسانه‌ای فعال و پویا در استان یاد کرد و گفت: تلاش شبانه روزی این رسانه در استان موجب شده مخاطبان زیادی داشته باشد و به عنوان یک منبع خبری موثق محسوب شود که جای خرسندی دارد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۰
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی