باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آزادگان گنجینه‌های ارزشمند مقاومت ملت ایران هستند

 سرپرست فرمانداری شهرستان بوئین زهرا گفت: آزادگان نماد عینی مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی دشمنان هستند.

 در مراسمی با حضور مصطفی آقاعلی سرپرست فرمانداری بوئین‌زهرا، حجت الاسلام رضوانی امام جمعه، سرهنگ مهرعلیان فرماندهی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان و جمعی از مسئولین و بسیجیان صبح یکشنبه از آزادگان شهرستان بوئین زهرا تجلیل شد.

در این مراسم مصطفی آقاعلی ضمن گرامیداشت بازگشت قهرمانانه آزادگان به میهن اظهار کرد: آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند.

سرپرست فرمانداری بوئین‌زهرا خاطر نشان کرد: بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‌های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را برای ایران اسلامی را ثبت کنند.
آقا علی افزود: آزادگان با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت در بدترین شرایطی که دشمنان برای آنان در زندان‌های عراق رقم زده بودند از اهداف خود عقب نشینی نکردند.

وی بیان کرد: آزادگان کشور ما در زندان‌های عراق از چنان روحیه مقاومت برخوردار بودند که حتی بسیاری از زندان بانان سنگ دل را تحت تأثیر خود قرار دادند.

آقاعلی با اشاره به نقش مؤثر مرحوم ابوترابی در تقویت روحیه مقاومت آزادگان در زندان‌های عراق گفت: همه ما به داشتن چنین برادرانی در استان قزوین افتخار می‌کنیم چرا که استان قزوین مهد پرورش و تربیت انسان‌های خود ساخته‌ای همچون مرحوم ابوترابی شهید بابایی شهید رجایی و … بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مردم شهرستان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مایه مباهات است که در این شهرستان نیز آزادگان سرافرازی وجود دارند که در زندان‌های رژیم بعثی افتخارات زیادی را خلق کردند.

آقاعلی افزود: نیاز است که خاطرات ایثارگران شهرستان بخصوص آزادگان در غالب کتاب چاپ و در اختیار نسل امروز قرار بگیرد.

در پایان این مراسم از تعدادی از آزادگان شهرستان تجلیل شد.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی