باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین :

مشارکت خیرین شهرستان بوئین زهرا در ساخت مدارس 65درصد است .

 

عسگر علی جوانبخت در گفتگویی اختصاصی با ولی اله حسین زاده ضمن تشریح پویش آجر به آجر برای مشارکت همگانی در ساخت مدارس اظهار داشت: در سال‌های گذشته رویکرد ما در مشارکت خیرین در سطح کمک‌های قابل توجه در ساخت مدرسه یا مشارکت در تأمین سیستم‌های مورد نیاز آن بود اما امروز باید کاری کنیم تا همه افراد اعم از کوچک و بزرگ احساس تکلیف کرده و در ساخت مدرسه نقشی هر چند کوچک بر عهده بگیرند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین  در ادامه با یاداوری اینکه در سطح استان قزوین خیرین 30 درصد در ساخت مدارس مشارکت دارند در خصوص مشارکت خیرین مدرسه ساز شهرستان بوئین زهرا گفت :  در شهرستان بوئین زهرا میزان مشارکت خیرین در ساخت مدارس 65درصد است .

وی ادامه داد: شهرستان بوئین زهرا یکی از بهترین شهرستان های استان قزوین در زمینه جذب خیرین و مشارکت در مدرسه سازی است و به لحاظ کمی و کیفی نیز رتبه اول استان مربوط به شهرستان بوئین زهرا است.

جوانبخت در خصوص میزان کمک ریالی خیرین شهرستان بوئین زهرا در ساخت مدارس خاطرنشان کرد : خیرین شهرستان در ساخت مدارس 45 درصد مشارکت مالی دارند  که در این زمینه   شهرستان بوئین زهرا شرایط بهتری نسبت به سایر مناطق استان قزوین دارد.

 

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین در خصوص شاخص ترین پروژه مدرسه خیر ساز شهرستان بوئین زهرا گفت : دو پروژه مهم و شاخص مدرسه خیر ساز در شهرستان و حتی استان قزوین مربوط به شهر دانسفهان است که هر یک از این واحد های اموزشی  با اعتباری بالغ بر 120میلیار ریال اعتبار احداث شده است و در مجموع با این واحد ها با هزینه دیوار کشی و محوطه سازی 280میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که صفر تا صد این دو پروژه را خیر نیک اندیش حاج اکبر انصاری پرداخت کرده است.

وی بیان داشت : در شهرستان بوئین زهرا به لحاظ فرسوده بودن بخش زیادی از مدارس همچنان تعداد فضا های فرسوده و تخریبی آموزشی بخصوص در بخش دشتابی بالا است جوانبخت یاداور شد :  از تعداد 30 پروژه  فضای اموزشی آماده بهره برداری در استان 10 پروژه اختصاص به شهرستان بوئین زهرا دارد  لذا تلاش داریم که با احداث مدارس جدید و ایمن  شرایط بهتری  را برای تحصیل دانش آموزان شهرستان بوئین زهرا فراهم کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی