باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر قزوین برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۸۰ برنامه در سطح شهر قزوین با شعار "ما قوی هستیم" برگزار می شود.

علیرضا حیدری در نشست خبری افزود: هفته دفاع مقدس گنجینه ای است که باید با کاوش و جستجو در آن بتوانیم به بهترین شکل ممکن ارزش های این دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم. 
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس افزود: تقویت اعتماد به نفس و خودباروی، تکیه به توانمندی های داخلی به ویژه در جوانان، خودکفایی در کالا و تجهیزات اساسی در مقابل تحریم ها، رشد باورهای دینی و معنوی، تولد تفکری بسیجی و جهادی، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی، تثبیت نقش ایران در تامین امنیت منطقه از جمله مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس محسوب می شود.
وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان قزوین گفت : در هفته دفاع مقدس بیش از ۸۰ برنامه در سطح شهر قزوین با شعار "ما قوی هستیم" با رعایت پروتکل های بهداشتی و موافقت ستاد مقابله با کرونا استان برگزار می شود.
حیدری خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین تمرکز ویژه ای در حوزه فضای مجازی دارد و به دنبال تاثیرگذاری در این فضا هستیم. 
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین با اشاره به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: در هر کوچه ای که خانواده شهدا در آن زندگی می کنند  یک جلسه سخنرانی و مداحی برگزار می شود که به نظر می رسد تاثیرگذاری بالایی در سطح محلات قزوین داشته باشد.
این مسئول تصریح کرد: ویزیت رایگان در مناطق محروم ، برپایی نمایشگاه عکس، خاطره گویی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، تجلیل از رزمندگان و مدافعان سلامت، فضاسازی مساجد و حسینیه ها از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهر قزوین به حساب می آید.

ارزش های معنوی در دفاع مقدس در بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین نیز گفت : چیزی که عامل ماندگاری دفاع مقدس شده بحث معنویات در طول این هشت سال بود و ما در طول این دفاع جانانه شاهد مجاهدت ها، خداجویی و طلب خداوند متعال از سوی رزمندگان بودیم.
حجت الاسلام حسن شجاعی مهر افزود: موضوعی که باید به عنوان میراث دفاع مقدس به نسل های آینده انتقال داده شود همین ارزش های معنوی است که در صورت نهادینه شدن آن در جامعه می توان سبب موفقیت کشور شد.
وی عنوان کرد: دفاع مقدس به عنوان فرهنگ و ایدوئولوژی در جامعه طرفدار و خریدار دارد ولی باید بتوانیم زیبایی های دفاع مقدس را به جوانان و نوجوانان نشان دهیم و فرهنگ دفاع مقدس را آنگونه که باید و شاید در جامعه نهادینه کنیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید رسانه ها و صدا و سیما تمرکز زیادی را برای نمایش زیبایی های دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان داشته باشند تا بدین وسیله شاهد ارتباط گیری جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس باشیم.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین گفت: یکی از رازهای موفقیت در دفاع مقدس بحث ولایت مداری بود که اگر این مهم در جامعه امروزی ما هم به بهترین شکل ممکن ساری و جاری شود به طور قطع کشور با پیروزی ها و موفقیت های زیادی را کسب خواهد کرد.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی