باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

 

امام جمعه موقت تهران در قزوین مطرح کرد:

امام جمعه موقت تهران گفت: یک نظام و سیستم جمع‌آوری مالیاتی کارآمد و مبتنی بر شفافیت نیازمند هستیم که در آن مالیات ها به درستی جمع آوری شده بدون آنکه حتی یک ریال از فردی اضافه دریافت شود.

 حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن فرد عصر پنجشنبه در آئین اختتامیه جشنواره شهید رجایی در قزوین با بیان این مطب افزود: تامین منابع مالی و جمع آوری مالیات برای اجرای امور و خدمت به جامعه اولین و از مهم ترین توصیه های آن حضرت به مالک بود که بعد از گذشت بیش از 40سال از انقلاب آن طورکه شایسته بود عمل نکردیم .

امام جمعه موقت تهران با اشاره به دستاورد های انقلاب درچهار دهه اخیر در منطقه خا طرنشان کرد: در حوزه  اقتصادی آنطور که باید و شایسته است عمل نکردیم  چون اگر به طور جدی به یک نظام و سیستم جمع آوری مالیاتی کارآمد و مبتنی بر شفافیت تمرکز می کردیم که در آن مالیات ها به درستی جمع آوری شده بدون آنکه حتی یک ریال از فردی اضافه دریافت شود، امروز به نوسانات اقتصادی دچار نبودیم .

 حجت الاسلام ابوترابی اظهار داشت: از دیگر توصیه های مهم حضرت علی (ع) به مالک اشتر در باب حکمرانی و زمامداری توجه به خودسازی و رعایت تقوای الهی و اطاعت از پروردگار و پیروی از فرایض دین و همچنین جدیت در عمل صالح است.

وی ادامه داد: این بخش از توصیه امیر المومنین (ع) به مالک اشتر یعنی اینکه ما باید خودسازی را از خود شروع کنیم در غیر این صورت موفق نمی شویم.

حجت الاسلام ابوترابی فرد در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه برای خدمت رسانی بهتر به مردم نیازمند توجه به ارتقای بهره وری هستیم،افزود: این مساله باید مورد توجه جدی دستگاه ها و مدیران قرار بگیرد در حالی که دستگاه ها و ادارات ما در این زمینه هنوز جای کار زیادی دارند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: نمی توان وقتی هزینه های جاری از درآمدها بیشتر است برای رسیدن به اهداف توسعه و رشد گام برداشت بنابراین باید بهره وری اولویت اصلی دستگاه ها و مدیران باشد.

وی در ادامه بر توسعه و تقویت دولت الکترونیک تاکید کرد و با اشاره به ضرورت توجه دولت به این موضوع، گفت: توجه به این مساله موجب کاهش فساد در سطح جامعه شده و رضایت مندی مردم را از دولت و حاکمیت افزایش می دهد.

ایلنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۹
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی