باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بارش نخستین برف پاییزی در گردنه آوج

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از آغاز نخستین بارش برف پاییزی در گردنه آوج و محور قزوین-همدان خبر داد و گفت: عملیات نمک پاشی و برف‌روبی این مسیر از ساعتی پیش آغاز شده است.

 جواد حق لطفی روز جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: در سایر راه‌های استان بارش برف نداریم؛اما در برخی مسیرها شاهد بارش باران و لغزندگی مسیرها هستیم.

این مسوول گفت: رانندگی در شرایط جوی برف و باران شرایط خاص خود را دارد که امید است رانندگان با به همراه داشتن تجهیزات ایمنی و رعایت مقررات رانندگی از  بروز حوادث پیشگیری کنند. 

وی اظهار داشت: رانندگان برای آگاهی دقیق از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اطلاعات را دریافت کنند.

این مسوول گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی امروز جمعه نیمه جنوبی استان از جمله شهرهای بویین‌زهرا، آوج و تاکستان تحت تاثیر بارندگی قرار دارد و در اواخر ساعات  نیز سامانه بارشی استان قزوین را ترک خواهد کرد.

وی همچنین اظهار داشت: در گردنه های قسطین لار و بهرام آباد در مسیر قزوین-الموت نیز هم اکنون شاهد مه غلیظ هستیم.

۳۰۰ راهدار به همراه ۲۸۵ دستگاه ماشین آلات در سطح راه های استان قزوین خدمت می کنند.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی