باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
شهردار قزوین : ‌برای کودکان کار، پای کار بیایید

شهردار قزوین گفت : متولی اصلی در مورد حمایت از کودکان کار شهرداری نیست، اما نمی‌توانیم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هم باشیم و مسوولان باید بخاطر کوکان کار، پای کار بیایید.

سیاوش طاهرخانی روز جمعه در بازدید از مرکز کودکان کار و خیابان افزود : در راستای انجام مسوولیت اجتماعی تمام تلاشمان را برای توانمند سازی این کودکان و خانواده های آنان انجام می دهیم و با تشکل های غیر دولتی فعال در این زمینه همکاری های لازم را انجام داده ایم و در کنارشان خواهیم ماند.
وی تصریح کرد: از استانداری، بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام (ره) و دیگر نهاد های مرتبط که در این زمینه مسوول هستند می‌خواهم که برای حل مساله کودکان کار، پای کار بیایند و حتی از نیروی انتظامی می خواهیم برای برخورد با شبکه های تبهکاری که ممکن است از این کودکان سوء استفاده کرده و آنها را به خدمت بگیرد وارد عمل شود. ‌
شهردار قزوین با ابراز تاسف از وجود پدیده کودکان کار در شهر، افزود: متاسفانه ما شاهد حضور کودکان کار در نقاطی از شهر هستیم که این موضوع بسیار آزاردهنده است، چرا باید یک کودک به جای کودکی کردن و آموزش دیدن مشغول به کاری شود که مناسب سن او نیست.
طاهرخانی گفت: شاید عنوان کودک کار، محترمانه و پوششی است بر وضعیت نابسامان بخشی از کودکان کار، اما مسئله کار آنها نیمه پر این موضوع است و متاسفانه نیمه دیگر آن دردناک تر است، چرا که ممکن است با مواردی نظیر تکدی‌گری، خرد شدن شخصیت کودک، از بین بردن هویت کودکان و مسائلی از این قبیل باشد و در پوشش همین کار، کودک در معرض آسیب های جسمی و روحی دیگر قرار می‌گیرد.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی