در ادامه بازدید های حسین حسین‌خانی بخشدار مرکزی بوئین‌ زهرا از روستاهای بخش، در بازدید میدانی از سد و روستای بالاخانلو از توابع بخش مرکزی از احداث روستای جدید بالاخانلو در مدت یک‌ ماه آینده خبر داد.

حسین‌خانی افزود: با توجه به آب گیری سد در سال ۱۴۰۰ تمام زیرساخت های روستایی باید تامین شود تا کار جابجایی صورت گیرد.

بالاخانلو

وی بیان کرد: در اولویت کاری تعیین شده تسریع در عملیات عمرانی و فراهم کردن زیرساخت ها تا یک ماه آینده در دستور کار قرار دارد.

بخشدار مرکزی شهرستان بوئین زهرا یادآورشد: زیر ساخت های مورد نیاز شامل تامین آب، برق، خیابان کشی، جدول گذاری و برنامه های کارشناسی و فنی برای انتقال پیکر مطهر شهیدی که در روستای فعلی تدفین شده به محل جدید روستا آماده اجرایی شدن است.

حسین‌خانی خاطرنشان کرد:  با انتقال روستای بالاخانلو به مکان جدید، گام مهم در راستای عملیاتی شدن پروژه عظیم سد بالاخانلو برداشته خواهد شد.

بالاخانلو 2

وی بیان کرد: در بازدید میدانی هماهنگی های لازم جهت تحقق مطالبات مردم روستای بالاخانلو برای عمل به تعهدات داده شده صورت گرفته است.

بخشدار مرکزی بوئین زهرا یادآورشد: با بهره برداری از سد بالاخانلو گام مهمی در تامین آب شرب و کشاورزی شهرها روستاهای منطقه برداشته خواهد شد و شاهد رونق اقتصادی و کشاورزی منطقه نیز خواهیم بود.

برنا