علی رحمانی  با بیان اینکه شهرستان تاکستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا قراردارد، اظهار کرد: با توجه به تمدید محدودیت های اعمال شده کرونا در  استان قزوین از جمله شهرستان تاکستان تمهیدات ویژه ای در حوزه فعالیت های ورزشی اعمال شده است.

وی ادامه داد: طبق پروتکل های بهداشتی همه فعالیت ها و برنامه های ورزشی شهرستان در حال حاضر ممنوع است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان با تاکید بر اینکه فعالیت های ورزشی در فضا های سرپوشیده در شرایط فعلی خطرات بیشتری برای انتقال ویروس کرونا دارد، گفت: از سوی اداره ورزش و ‌جوانان شهرستان  اخطار ها و تذکرات کتبی و شفاهی به مجموعه باشگاه داران شهرستان برای تعطیلی تمامی فعالیت های ورزشی داده شده بود که خوشبختانه بخش زیادی از باشگاه داران تذکرات را به طور دقیق رعایت می کنند و تعداد محدودی هم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام  لازم را نداشتند.

رحمانی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان تاکستان در خصوص همه گیری ویروس کرونا برای ایجاد وحدت رویه با هماهنگی فرمانداری، دادستانی شهرستان و شبکه بهداشت  فعالیت همه باشگاه های شهرستان به طور کامل تعطیل شده است.

 

وی افزود: در حال حاضر ۱۶ باشگاه ورزشی آقایان و ۱۰ باشگاه ورزشی بانوان در شهر تاکستان به طور کامل تا پایان محدودیت های اعلام شده در این شهرستان تعطیل هستند.

رحمانی بیان کرد: کارشناسان اداره ورزش و جوانان شهرستان و نماینده فرمانداری به صورت مستمر و روزانه از باشگاه های سطح شهر بازید می کنند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

برنا