باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

شهردار تاکستان خبرداد:

 اتخاذ تمهیدات ویژه برای مقابله با ویروس کرونا

شهردار تاکستان گفت : شهرداری تاکستان با شروع همه گیری ویروس کرونا تمهیدات ویژه ای را برای مقابله با این ویروس پیش بینی  و اجراء کرده است

محمد پیری شهردار تاکستان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه شهرداری تاکستان با شروع همه گیری ویروس کرونا تمهیدات ویژه ای را برای مقابله با این ویروس پیش بینی  و اجراء کرده است اظهار کرد : شهرداری تاکستان به عنوان یکی از اعضای فعال ستاد کرونای شهرستان مسئولیت مهمی را در زمینه ضد عفونی معابر و محلات  ، ضد عفونی وسایل حمل و نقل همگانی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ، پشتیبانی از تصمیمات ستاد کرونا و ... بر عهده داشته است.

وی افزود: با توجه به موج دوم همه گیری کرونا و اعلام ممنوعیت تردد از سوی ستاد کرونا ، شهرداری تاکستان در جهت اجرای دقیق مصوبات ستاد تمام امکانات مادی و معنوی خود را بسیج و در اختیار ستاد کرونا قرارداده است.

پیری گفت : یکی از مصوبات ستاد کرونا انسداد ورودی های شهر تاکستان برای ممانعت از ورود وسایل نقیله غیرمی بود که نیرو های شهرداری با ایجاد موانع و نصب داربست با همکاری سایر دستگا های از ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهرجلوگیری کردند.

شهردار تاکستان از بستن درب آرامستان شهر خبر داد و خاطرنشان کرد : از روز اول ممنوعیت ها درب آرامستان به روی مردم بسته شده است و برگزاری مراسم تشیع اموات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حداقل جمعیت برگزار می شود.

وی در خصوص ضد عفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی شهر تاکستان تصریح کرد :  به صورت روزانه تمام وسایل حمل و نقل همگانی شهر تاکستان ضد عفونی می شود و همچنین ماسک در اختیار رانندگان قرار می گیرد.

پیری بیان داشت : با  همه گیری ویروس کرونا تمام پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان شهرداری رعایت شده  اما در هفته های اخیر با توجه به موج دوم همه ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی با دقت و حساسیت بیشتری اجرا  می شود و از ورود مراجعه کنندگان بدون ماسک به داخل شهرداری جلوگیری می شود.

شهردار تاکستان تاکید کرد : با توجه به اینکه حفظ سلامتی شهروندان از اهمیت بسیار بالای برای مدیریت شهری برخودار است شهرداری تاکستان تا ریشه کنی این ویروس کشنده تمام توان و ظرفیت خود را در جهت مقابله و مبارزه با این ویروس به کار خواهد بست.

وی با یاداوری تلاش بی وقفه و جهادگرانه مدافعان سلامت در مراکز درمانی تاکید کرد : بدون تردید مهار ویروس کرونا بدون همراهی و مشارکت مردم امکانپذیر نیست لذا از شهروندان با فرهنگ شهر تاکستان درخواست دارم برای حفظ سلامت خود و همچنین قدردانی از تلاش مدافعان سلامت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه ای داشته باشند.    

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی