باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پورقاسم شهردار رازمیان خبرداد:

احداث اولین بوستان بانوان در شهر رازمیان

شهردار رازمیان گفت : بوستان بانوان شهر رازمیان اولین بوستان اختصاصی بانوان در در منطقه الموت غربی و شرقی است.

مهندس علی اصغر پورقاسم شهردار رازمیان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تغییر سبک زندگی مردم و لزوم توسعه سرانه ورزشی و فضای سبز در شهر ها اظهار کرد : تغییر سبک زندگی و  ماشینی شدن و کاهش تحرکات بدنی ضرورت توسعه فضا های ورزشی و تفریحی در محیط های شهری را چند برابر کرده است . 

وی افزود : امروز حتی در محیط های آموزشی بخصوص برای دانش آموزان دختر و بانوان در محیط های شهری فضا ی مناسب برای گذران اوقات فراغت و ورزش وجود ندارد این در حالی است  بیش از   پنجاه درصد جمعیت شهرها را  بانوان تشکیل می دهند لذا باید به نیاز های این قشر بزرگ توجه و اهتمام لازم را داشت.

پورقاسم با اعلام اینکه  احداث بوستان بانوان یکی از مطالبات به حق بانوان شهر رازمیان بوده است افزود : با همراهی و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر کلنگ احداث بوستان بانوان شهررازمیان  با نام بوستان مادر به زودی با حضور مسئولان استان و شهرستان به زمین زده خواهد شد.

شهردار رازمیان خاطرنشان کرد : بوستان بانوان شهر رازمیان در داخل شهر جانمایی شده و طراحی این بوستان به گونه ای است  تا بانوان با امنیت و آرامش بیشتری از بوستان استفاده کنند.

وی  مساحت بوستان بانوان  شهر رازمیان  را بیش از 2500مترمربع اعلام کرد و  گفت: با توجه به اینکه شهر رازمیان یکی از مقصد های گردشگری مردم استان و حتی کشور است و گردشگران زیادی در ایام بهار و تابستان به این  شهر سفر می کنند    بوستان مادر شهر رازمیان با توجه به طراحی بسیار زیبا  و برخوداری از  فضای پیاده روی ، دوچرخه سواری ، فضای سبز ، ست های ورزشی ، روشنایی ، تجهیزات بازی و ..   می تواند علاوه بر استفاده بانوان شهر رازمیان مورد استفاده بانوان گردشگر نیز قرار بگیرد.

این مقام در خصوص میزان اعتبار مورد نیاز پروژه احداث بوستان بانوان شهر رازمیان بیان داشت : در مجموع جهت احداث بوستان مادر شهر رازمیان به 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که این اعتبار در دو مرحله تامین و تخصیص پیدا می کند .

شهردار رازمیان با یاداوری اینکه در حال حاضر شهر رازمیان دارای دو  بوستان در ورودی شهر و محله  کیاکلایه است افزود : اعتبار مورد نیاز بوستان بانوان شهر رازمیان با  استفاده از ظرفیت های داخلی شهرداری تامین  و هزینه خواهد شد.

پورقاسم گفت : بوستان بانوان شهر رازمیان در دو فاز اجرا می شود که فاز اول شامل محوطه سازی و جدول گذاری و جالیز کاری است و در فاز دوم نیز  اجرای مبلمان و روشنایی ، نصب ست های ورزشی ، نصب  الاچیق و .. انجام می شود.

شهردار رازمیان با یاداوری اینکه بوستان بانوان شهر رازمیان اولین بوستان اختصاصی بانوان در منطقه الموت غربی و شرقی است که احداث می گردد خاطرنشان کرد : بوستان بانوان شهر رازمیان تا پایان سال 1400 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۷
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی