باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
 اعتبار ساخت دانشکده فنی مهندسی تاکستان در قزوین هزینه شده است

 نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سال ۹۰ کلنگ احداث دانشکده فنی مهندسی تاکستان به زمین خورده اما اعتبارات تخصیص یافته برای ساخت این دانشکده در قزوین هزینه شده است.

 رجب رحمانی در مراسم رونمایی از محصولات ضدعفونی کننده دانش بنیان که بعد از ظهر امروز در پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: پارک علم و فناوری در کشور در سال ۱۳۸۱ در ۲۰ ماده تصویب شد و باید بپذیریم یکی از برکات استان شدن قزوین، راه اندازی همین پارک علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه امروز کسی می‌تواند در دنیا حرف داشته باشد که از نظر علمی توانمند باشد، ادامه داد: توانمندی‌های امروز کشو در حوزه نظامی نیز مبتنی بر علم است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال‌های مختلف اعتبارات خوبی برای پارک علم و فناوری گذاشته شده است، تصریح کرد: پارک‌های علم و فناوری از نظر انجمن بین‌المللی در سه سطح پارک‌های فناوری، پارک‌های تحقیقاتی و قطب‌های فناوری تقسیم بنده شده‌اند و بر اساس تبصره ۴ قانون بودجه نیز اعتبارات خوبی برای آنها در نظر گرفته شده است اما اگر باز هم نیاز به تزریق اعتبار است آمادگی کمک را داریم.

وی بیان کرد: یکی از اصول اصلی توسعه، توسعه متوازن است و نباید در استان فقط به دنبال تقویت مرکز استان بود و باید به یاد داشته باشیم که استان قزوین با وجود شهرستان‌های اطراف به عنوان استان محسوب می‌شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سال ۹۰ کلنگ احداث دانشکده فنی مهندسی تاکستان به زمین خورده اما اعتبارات تخصیص یافته برای ساخت این دانشکده در قزوین هزینه شده است.

وی بیان کرد: مردم تاکستان از این بی توجهی به شدت گلایه دارند و باید پیگیری‌های لازم برای ساخت این دانشکده توسط رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و استانداری صورت بگیرد.

رحمانی در پایان با بیان اینکه باید توسعه متوازن باشد و همه شهرستان‌‎ها را ببینیم، یادآور شد: تقویت مرکز استان مهم است اما نباید منجر به ندیدن شهرستان‌ها شود.

مهر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی