باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

مشکلات شرکت برلیان در سفر رئیس قوه قضاییه به استان ویژه رسیدگی می شود

 

حجت الاسلام نورالله قدرتی گفت: مشکلات شرکت برلیان و بازگشت آن به چرخه تولید همچنان در دستور کار مدیریت استان قراردارد و در سفر رئیس قوه قضاییه به استان به طور ویژه مورد رسیدگی قرارخواهد گرفت.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل دادگستری قزوین برگزار شد در پاسخ به سوال ولی اله حسین زاده در خصو ص آخرین وضعیت شرکت برلیان و دلایل تاخیر در زمینه احیاء مجدد این واحد تولیدی در شهرستان بوئین زهرا اظهارداشت: در فرورین سال گذشته در راستای سیاست های کلان نظام برای رفع موانع تولید به همراه استاندار وقت از شرکت برلیان برای رفع مشکلات و بازگشت این واحد تولیدی به چرخه تولید بازدید کردیم.

 وی ادامه داد: شرکت برلیان شرکت بسیار عظیم است  واز زیرساخت های مناسبی برخودار است که حتی تعدادی از خطوط تولید آن وارد چرخه تولید نشده بود  که متاسفانه به دلائل مختلف چند سال هست که تعطیل شده است واین وضعیت  مایه غصه هست که چرا این واحد تولیدی بزرگ به این سرنوشت دچار شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با یاداوری اینکه کارگروه و کمیته ویژه برای رفع موانع شرکت برلیان تشکیل شده است گفت : بعد از بازدید بنده و استاندار وقت مقررشد که مشکلات این واحد تولیدی حداکثر در 5 ماه حل و فصل شود لذا با آقای ابویی مدیر عامل شرکت جلسات مختلف برگزارشد تا این مشکلات این واحد با بانک های طرف قرارداد مرتفع گردد.

وی افزود : بانک ها علی رغم اینکه  ادعا های به حقی در خصوص مطالبات دارند اما برای رفع مشکلات با شرکت برلیان قول مساعد و همکاری دادند اما تفاوت اختلاف بین بانک ها و مدیر عامل شرکت در خصوص میزان بدهی بسیار بالا است  و حتی اگر با توجه به رویکرد جدید سودهای مرکب هم حذف شود همچنان فاصله اختلاف مبلغ بدهی بانک با آقای ابویی زیاد است.  

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد : واقعییت این است که بخش زیادی از مشکلات شرکت برلیان مربوط به مالک واحد تولیدی است  و علی رغم مصوبات و ارایه راهکار های مختلف برای رفع موانع اما آقای ابویی قادر به تصمیم گیری نهایی نیست و به وعده های که می دهد عمل نمی کند.

این مقام قضایی  افزود : مشکلات شرکت برلیان و بازگشت آن به چرخه تولید همچنان در دستور کار مدیریت استان قراردارد و در سفر رئیس قوه قضاییه به استان قزوین به طور ویژه مورد رسیدگی قرارخواهد گرفت.

قدرتی با بیان اینکه در سفر آیت الله رئیسی چند موضوع مهم استان از جمله مشکلات شرکت کنتور سازی ، تعاونی کشمش داران تاکستان ، تعاونی مسکن جانبازان و ... مورد بحث قرار خواهد گرفت  گفت : در سفر آتی ریس قوه قضایه به استان قزوین که انشااله خیر و برکت برای استان به همراه خواهد داشت از ایشان درخواست خواهیم داشت که موضوع شرکت برلیان به طور ویژه و خاص مورد بررسی قرار بگیرد تا با رفع مشکلات این واحد و برگشت آن به چرخه تولید برای حداقل 500 نفر در استان زمینه اشتغال فراهم می شود.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۵
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی