باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
عاملان درگیری مسلحانه در قزوین بازداشت شدند

 فرمانده انتظامی استان از دستگیری اراذل و اوباش و عاملان درگیری مسلحانه و تحت تعقیب پلیس گیلان در قزوین خبر داد.

 سردار علی ابراهیمی  با اعلام این خبر،  اظهار داشت:گشت آزادراه قزوین – کرج حین گشت زنی به یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین مشکوک شده و دستور ایست صادر می‌کند که خودرو بدون توجه به فرمان ایست پلیس متواری می‌شود.

وی ادامه داد: حین تعقیب ۲ تن از سرنشینان خودرو با استفاده از اسلحه شکاری به سمت پلیس تیراندازی کرده و در ادامه متهمان با رها کردن خودرو به سمت باغ‌های قزوین متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: با اجرای طرح مهار و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، سه متهم فراری در مخفیگاه شان شناسایی و در یک اقدام منسجم و ضربتی دستگیر شدند.

این مسوول گفت: در این عملیات یکی از متهمان حین تعرض و درگیری به سمت ماموران حمله ور شد که عوامل انتظامی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و فرد مهاجم را مجروح کردند.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و انجام تحقیقات و بررسی های لازم مشخص شد از اراذل و اوباش سطح یک استان گیلان بوده که در جریان یک خفت گیری از خودرو و درگیری مسلحانه در شهرستان رودبار به سمت استان البرز متواری شده اند و قصد بازگشت مجدد به استان گیلان برای درگیری مجدد را داشتند که با هوشیاری گشت انتظامی قزوین افراد شرور شناسایی و دستگیر می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: اراذل و اوباش بدانند هیچ جای امنی برای آنان در کشور وجود ندارد و امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و با کسانی که از خط قرمز پلیس عدول کنند برابر قانون و در راستای مطالبه به حق مردم به شدت برخورد خواهد شد.

ایرنا

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی