باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
دستگاه‌های امدادی قزوین برای مقابله با سامانه بارشی آماده باشند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جدید بارشی و کاهش دمای هوا باید دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

 قدرت الله مهدیخانی روز سه شنبه در شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، افزود:طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی و مدیریت بحران، از فردا شب بارش برف و کاهش دمای هوا را در سطح استان و استان‌های همجوار خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: به دنبال ورود این سامانه، بارش برف، وزش باد شدید و کولاک، کاهش محسوس دما و پدیده یخبندان، مه و نفوذ سامانه بارشی سرد را از اواخر وقت چهارشنبه تا بعد از ظهر پنجشنبه اول و دوم بهمن ماه خواهیم داشت.

مهدیخانی گفت: در تماس با استان‌های زنجان و گیلان نگرانی از این بارش‌ها وجود دارد و امکان این اینکه استان قزوین معین این استان‌ها باشد نیز پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: به دنبال ورود سامانه بارشی در ۲۲ بهمن سال گذشته و بارش برف و کولاک، امکانات مدیریت بحران استان به استان گیلان اعزام شد و در روزهای آینده نیز وضعیت استان قزوین از نظر جوی قابل پیش بینی نیست.

مهدیخانی خاطر نشان ساخت: وزش باید نیز طی روزهای آینده بین ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر پیش بینی می‌شود و احتمال کولاک به ویژه در مناطق کوهستانی بسیار زیاد است و باید دستگاه‌ها آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی