باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
دومین روز بدون مرگ و میر کرونایی در قزوین ثبت شد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: خوشبختانه امروز نیز مانند دیروز موردی از فوت و مرگ بیماران کرونایی در استان ثبت نشد.

دکتر پیمان نامدار  اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته تست کرونا ۱۱۱ نفر در استان قزوین مثبت اعلام شد و تعداد بستری بیماران کووید ۱۹ در بیمارستان های استان نیز ۳۴ بوده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۷۷ بیمار مبتلا کووید ۱۹ در بیمارستان های استان قزوین بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین گفت: ۲۴ تن از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که در بیمارستان های استان بستری هستند بدحال بوده و از دستگاه کمک تنفسی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه عادی انگاری شهروندان به دلیل کاهش آمار فوتی ها و بستری ها بزرگترین تهدید و خطر است و می تواند موج جدید بیماری کرونا را به همراه داشته باشد،افزود: شهروندان باید مانند گذشته رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.

تاکنون هزار و ۲۶۴ تن از بیماران کرونایی در استان قزوین جان خود را از دست داده اند و در مجموع ۱۶ هزار و ۸۳۷ نفر به دلیل ابتلا به این ویروس در بیمارستان های این استان بستری شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: از مجموع این بیماران ۲۴ نفر با حال عمومی بد به دستگاه کمک تنفسی متصل هستند.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۰۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی