؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در پی کسب عنوان ارزشمند پنجمین بازیکن برتر فوتسال زنان جهان توسط فاطمه اعتدادی بانوی شایسته و اخلاق مدار فوتسال استان و کشورمان؛پیام تبریکی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است: 

در سایه الطاف حضرت حضرت حق و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)؛افتخار ارزشمند دیگری نصیب مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه دیار مینودری گردید تا برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ورزش بانوان استان همیشه قهرمان قزوین ثبت گردد.

فاطمه اعتدادی بانوی شایسته و اخلاق مدار فوتسال استان و تیم ملی فوتسال زنان کشورمان، با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(س) موفق شد با اقتدار و شایستگی در میان بزرگان فوتسال زنان جهان به عنوان ارزشمند پنجمین بازیکن برتر فوتسال زنان جهان دست یابد تا ضمن کسب این عنوان ارزشمند برای ورزش زنان ایران اسلامی؛توانمندی و اقتدار بانوان محجبه ورزشکار کشورمان را به جهانیان اثبات نماید.

 

اینجانب این موفقیت بسیار ارزشمند و غرور آفرین را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه استان سرافراز قزوین، مدیران ورزش استان قزوین، جامعه ورزش بانوان و خانواده این بانوی قهرمان و افتخارآفرین تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم

برنا