باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
استاندار: ۵۵۷ پروژه در استان قزوین به بهره‌برداری می رسد

 استاندار قزوین گفت: ۵۵۷ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۵۶۲ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه فجر در نقاط مختلف این استان بهره برداری می‌شود.


 هدایت الله جمالی پور با اعلام این مطلب افزود:  این طرح ها در سه حوزه امور زیربنایی و عمرانی ، امور اقتصادی و امور فرهنگی _ اجتماعی بهره برداری می شوند.
به گفته وی در امور زیربنایی و عمرانی تعداد ۳۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۸۹میلیارد ریال، امور اقتصادی ۱۰۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۴۱ میلیارد ریال و در امور فرهنگی_اجتماعی ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۱ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرند.
استاندار قزوین گفت : این طرح ها زمینه اشتغال هفت هزار و ۳۰۲ نفر را فراهم کرده اند که سه هزار و ۲۲۲ نفر بطور مستقیم و چهار هزار و ۸۰ نفر بطور غیر مستقیم مشغول بکار می شوند و میانگین اجرای این پروژه ها ۱۴ ماه می باشد.
جمالی پور گفت : تا پایان سالجاری دهها پروژه در حوزه های صنعتی ، عمرانی ، شهری و طرح های آبرسانی و بخش انرژی با حضور مسوولان کشوری در سطح استان قزوین افتتاح می شوند.
استاندار قزوین گفت : پروژه صنایع مس طارم با اعتباری بالغ بر ۳۵۱ میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم ۳۰۰ نفر تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی یادآورشد: پروژه آبرسانی به آبیک و سد نهب، سد بالاخانلو و مرحله نخست جاده الموت به تنکابن به میزان ۶۳ کیلومتر سال آینده افتتاح خواهد شد.

استاندار قزوین درباره آبرسانی از سد طالقان به آبیک نیز گفت: این طرح قرار بود تا پایان سال اجرا شود، اما به علت محدودیت‌های اعتباری تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید.

جمالی پور افزود: در حال حاضر لوله‌های این طرح خریداری شده و در حال جا نمایی است.

به گفته وی مدل طرح آبرسانی از سد طالقان به سایر شهرها و روستاهای استان هم انجام و مرحله نخست آن طراحی شده است و امیدواریم پیمانکار این طرح تا ۱۵ روز آینده انتخاب شود.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی