باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
بیست و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در قزوین افتتاح شد

 بیست و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قزوین به منظور کاهش مراجعه‌ شهروندان به محاکم، جلوگیری از اتلاف زمان و افزایش کارآمدی دستگاه قضا روز یکشنبه به بهره برداری رسید.

 معاون برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین در حاشیه آئین افتتاح این دفتر، گفت: تسهیل دسترسی به خدمات قضایی، بخشی از هدف‌گذاری تعیین شده در راستای تحقق عدالت الکترونیک است.
عمران تقوی همت آبادی گفت: امروز، شاهد فعالیت ۲۴ دفتر در سطح استان قزوین هستیم که با توجه به نیاز شهروندان انتظار می رود راه اندازی بیشتر این دفاتر را شاهد باشیم.
تقوی افزود: با ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از تراکم و ازدحام جمعیت و رفت و آمد مردم در محاکم قضایی کاسته می شود و در ارایه خدمات دستگاه قضایی و رسیدگی به درخواست‌ها و پرونده‌ها تسریع می گردد.
این مقام قضایی کاهش اطاله دادرسی را یکی از مهمترین دستاوردهای این خدمت دانست و افزود: کاهش مراجعه‌ شهروندان به محاکم، جلوگیری از اتلاف زمان و افزایش هزینه‌های مراجعان، شفاف‌سازی فرآیندهای رسیدگی و افزایش کارآمدی دستگاه قضایی از جمله محاسن فعالیت این دفاتر است.
تقوی همچنین از آغاز به کار باجه خدمات الکترونیک قضایی در زندان بوئین زهرا جهت دسترسی سریع تر و راحت تر زندانیان به این خدمات خبر داد.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی