باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
گلخانه آموزشی هوشمند در بوئین زهرا افتتاح شد

 گلخانه آموزشی هوشمند بعدازظهر دوشنبه در مراسمی با حضور معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در روستای خوزنین بوئین زهرا افتتاح و به بهره برداری رسید.

 این گلخانه هوشمند در مرکز شماره چهار فنی و حرفه ای استان قزوین واقع در روستای خوزنین بخش رامند شهرستان بوئین زهرا مورد بهره برداری قرار گرفت.

این گلخانه برای آموزش مهارت های کشاورزی به متقاضیان یادگیری این بخش و تربیت نیروهای ماهر در بخش های مختلف کشاورزی راه اندازی شده است.

علی اوسط هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: در گذشته آموزش های این سازمان محدود به برخی رشته های صنعتی و خدماتی بود اما امروز در زمینه آموزش های کشاورزی نیز گام های جدی برداشته شده است که نمونه آنرا در افتتاح گلخانه هوشمند خوزنین شاهد هستیم.

وی اظهار داشت: باید با مهارت آموزی به جوانان و تربیت آنان به عنوان نیروی ماهر، نیروهای انسانی را توانمندساز کرده  و غول بیکاری را شکست دهیم.

در ادامه کارگاه آموزش مهارت های دوخت و ساخت کفش و کارگاه آموزش مهارت پرورش قارچ در مرکز آموزش های مهارتی خوزنین راه اندازی شد.

برای تجهیر کارگاه های یاد شده (گلخانه، کارگاه آموزش مهارت کفش و قارچ) یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

افتتاح پنج مرکز آموزش مهارتی جوار کارگاهی مربوط به صنایع و مرکز آموزش های مهارتی هیات امنایی استان قزوین در شهر صنعتی البرز از دیگر برنامه های روز دوم سفر علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به استان قزوین بود.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۸
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی