روح الله عباسپور در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که با حضور وزیر بهداشت در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در کنار طرح مشکلات باید قدردان مدیران موفق و پرتلاش هم باشیم تا خدمات انجام شده دیده شود.

عباسپور تصریح کرد: مدیریت دوران کرونا در استان قزوین بسیار موفق و توانمند بوده و جا دارد از ریاست دانشگاه و مجموعه همکاران دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی، پزشکی و خدماتی باشیم.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: با مدیریت منطقی در مقابله با ویروس کرونا بار دیگر روحیه ایثارگری، شهادت طلبی در جامعه احیاشد و مردم با مشارکت خوب خود درمقابله با ویروس همکاری قابل توجهی داشتند. 

Capture

 

تجلی کارآمدی نظام در مدیریت ویروس کرونا

عباسپور در ادامه اظهارداشت: بدون تردید بخشی از کارآمدی نظام در مدیریت و مقابله با ویروس کرونا محقق شد و همه نهادها اعم از بسیج،سپاه،هلال احمر، نیروهای جهادی، مردمی، بخش خصوصی و دولتی پای کار بودند و به دستاوردهای خوبی رسیدیم.

وی اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی برای سلامت مردم اهمیت ویژه ای قائل است و ما آمادگی داریم در این زمینه همکاری بیشتری با وزارت بهداشت داشته باشیم.

عباسپور اظهارداشت: شهرهای آوج و شال فاقد بیمارستان است و در محرومیت به سر می برند و باید برای تامین این نیاز اقدام لازم صورت گیرد.