نصرت اله علیرضایی فرماندار آوج در جلسه دیدار  بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با کارکنان کمیته امداد بخش های آوج و آبگرم که با حضور فرخ زاد معاون امور عمرانی استاندار،حق گویان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان و جمعی از مدیران استان و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جهت گیری انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) توجه به اقشار محروم و طبقات پایین و آسیب پذیر جامعه بود تا با توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی این بخش از جامعه،بستر خودباوری ،خودکفایی و عزت خواهی و سربلندی در جامعه فراهم شود. 

وی با بیان اینکه ًشاخص سنجش و ارزیابی عملکرد کمیته امداد، کاهش جمعیت مددجویان در یک بازه زمانی مشخص است.ًدر ادامه افزود:حفظ جایگاه و حرمت و آبروی مددجویان مهمترین موضوع و اولویت در برخورد و خدمت رسانی به این قشر از جامعه است.

فرماندار شهرستان آوج گفت:شهرستان آوج از مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی محسوب می شود که نیازمند توجه ویژه رئیس کمیته امداد کشور از طریق تزریق اعتبارات. تجهیزات و تسهیلات ارزان قیمت است.

افتتاح پروژه ۱۴ واحدی مسکن مددجویان در شهر آوج و افتتاح دو طرح اشتغال زایی در روستاهای ارتش آباد و ساغران علیا از توابع بخش آبگرم از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به شهرستان آوج بود.

برنا