باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

پروتکل شکنان در هر رده و جایگاهی باید پاسخگو باشند

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: ویروس کرونا انگلیسی با سرعت انتشار و کشندگی بالا حتی رده های سنی پایین از جمله نوجوانان و جوانان را هم مبتلا می کند و نیاز به مراقبت جدی وجود دارد پروتکل شکنان در هر رده و جایگاهی باید پاسخگو باشند و در برابر مصوبات ستاد کرونای استان تمکین کنند.

پروتکل شکنان در هر رده و جایگاهی باید پاسخگو باشند

 منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی  استانداری قزوین، در نشست فرمانداران استان ، مدیران کل سیاسی ، حراست و امنیتی استانداری و بخشداران شهرستان بویین زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : ویروس کرونا که اخیرا با عنوان کرونای انگلیسی در آبیک مشاهده شد نوع جهش یافته این ویروس است که با سرعت انتشار و کشندگی بالا حتی رده های سنی پایین از جمله نوجوانان و جوانان را هم مبتلا می کند و بنابراین نیاز به مراقبت جدی برای مقابله با پروتکل شکنان داریم و در هر رده و جایگاهی باید پاسخگو باشند و در برابر مصوبات ستاد کرونای استان تمکین کنند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در ادامه با تاکید بر لزوم تقسیم کار و بهره گیری از توان و ظرفیت تمامی نهادها در مراقبت از سلامتی مردم در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: اگر بی تفاوت باشیم کرونا پیروز می شود و فشارهای ناشی از آن بر جامعه افزایش می یابد. 

وی تصریح کرد : روندکاهشی چند هفته اخیر موجب افزایش نشاط در جامعه شده بود که متاسفانه با توجه به عادی انگاری هایی که صورت گرفت روند کاهشی انتقال این ویروس متوقف شد اما در صورتی که طی دو هفته آینده به طور جدی مراقبت کنیم روزهای پایانی سال و ایام عید آرامی خواهیم داشت. 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ماه سال آینده گفت: نتایج انتخابات اخیر مجلس نشان می دهد برگزاری انتخابات به عنوان وظیفه ذاتی وزارت کشور در بی طرفی کامل بوده و سیاست دولت در اجرای انتخابات آینده نیز عدم جانبداری از گروه سیاسی خاص است. 

حبیبی مهار ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت مردم ، رعایت قانون ، ایجاد زمینه مشارکت مردم در انتخابات و ارتقاء سطح امنیت و رقابت انتخاباتی را از مهم ترین رویکردهای وزارت کشور در انتخابات سال  اینده اعلام و اضافه کرد : مشروعیت ، دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی و اقتدار کشور با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق می شود و با ایجاد فضای رقابتی زمینه حضور با نشاط احزاب ، جوانان و بانوان و  اقشار مختلف مردم را در عرصه رقابت های سیاسی فراهم می کنیم. 

معاون سیاسی استانداری قزوین همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال تاکید کرد : مدیریت تنظیم بازار ، کنترل و رصد مداوم قیمت ها و تو زیع اقلام اساسی از جمله برنامه هایی است که باید مد نظر قرار گیرد تا روزهای پایانی سال در کام مردم تلخ نشود. 

فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۰۱
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی