منوچهر حبیبی  در حاشیه بهره برداری از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان قزوین با یاداوری اینکه مردم استان قزوین در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدا، جانبازان و آزادگان و ایثارگران بسیار زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند اظهار کرد: استان قزوین بیش از سه هزارشهید ، هفت هزار جانباز و بیش از ششصد آزاده تقدیم نظام کرده است لذا شایسته است به بهترین نحو به جامعه ایثارگران خدمات رسانی صورت بگیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین افزود: خدمت رسانی به مجموعه ایثارگران وظیفه و رسالت بسیار مهمی است که این وظیفه بر عهده مدیران است.

وی ادامه داد: خدمات رسانی به جامعه ایثارگران بخصوص جانبازان و آزادگان و خانواده های شهدا در بخش های مختلف مورد توجه است که امروز در راستای ارایه خدمات شایسته به جامعه ایثارگران مجتمع توانبخشی و ورزشی و رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

حبییی گفت: با تلاش های انجام شده مرکز توانبخشی بنیاد شهید یک مجموعه کامل  و زیبا است که با وجود تمام امکانات توانبخشی،  ورزشی ، فرهنگی ، رفاهی و اقامتی در این مرکز به یکی از مراکز اقامتی زیبا  برای جامعه ایثارگران پیش بینی شده است. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد : همه ما به جامعه ایثارگران مدیون هستیم و انچه که در توان دولت و مسئولان است در راستای خدمت رسانی به جامعه ایثارگران پای کار آورده است  و احداث و بهره برداری از این مجموعه توان بخشی صرفا گام کوچکی  در جهت خدمت رسانی شایسته به جامعه ایثارگران است.

این مقام با تاکید بر اینکه ایثار و از خود گذشتگی جامعه ایثارگران با هیچ تلاشی قابل جبران نیست  گفت: احداث مجتمع توانبخشی ایثارگران استان قزوین می تواند در بهبود سلامتی جانبازان موثر باشد.

حبیبی افزود : برای احداث مجموعه توانبخشی ایثارگران استان بیش از 290میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و فضای در نظر گرفته این مجموعه فضای بسیار مناسب و دارای طبیعی مناظر و چشم انداز زیبا است .

وی افزود : با توجه به وضعیت جسمی تعداد زیادی از جانبازان نیاز به وجود مجموعه های توان بخشی مجهز احساس می شد که با راه اندازی این مجموعه بخشی از مشکلات جانبازان رفع خواهد شد چرا که مجموعه متناسب با وضعیت جسمی جانبازان طراحی و احداث شده است.