مراسم روز ارتش امروز یکشنبه با حضور استاندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی با رژه محدود خودروهای موتوری ارتش برگزار شد.

امیر بابک جلالیان فرمانده قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین در حاشیه برگزاری روز ارتش اظهارداشت: نیروهای مسلح و ارتشیان به ملت و رهبر خود افتخار می کند و ما به داشتن این نعمت افتخار می کنیم و به آن می بالیم و با کمال تواضع در خدمت آنها هستیم.

ارتضش 33

وی تصریح کرد: قدردان رهبر خود هستیم و از روز اول پیمان بستیم جان و خون و مال و توان خود را در راه کشور و ملت فدا کنیم و اثبات کردیم و که جانمان فدای ملت است.

 

امیر جلالیان تصریح کرد: امروز ارتشی داریم که در کنار سایر نیروهای مسلح با نجابت و محبوبیت و اقتدار در دفاع از کیان کشور مصمم و استوار است.

وی یادآورشد: آمادگی نیروهای مسلح نه شعار است و نه ادعاست بلکه یک واقعیت است که در گذشته و حال نشان داده شده و امروز این آمادگی در حدی است که تاکنون کسی جرات نکرده گوشه چشمی به مال و خاک میهن داشته باشد.

ارتش 2

امیر جلالیان اظهارداشت: امروز در کنار اقتدار نیروهای مسلح خوشبختانه احساس امنیت در کشور بسیار بالاست و ارتش هیچ محدودیتی برای خود قائل نیست و هر جا نیاز باشد در خدمت مردم است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین اضافه کرد: روز ارتش را به تمامی نیروهای مسلح تبریک گفته و با افتخار اعلام می کنیم فرزندان شما در ارتش با اقتدار و شجاعتی مثلال زدنی در خدمت ایران اسلامی، رهبری و مردم هستند و اجازه نخواهند داد به لبه خاک کشور تعدی صورت گیرد.