باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
رزمایش کمک مومنانه نمایش انفاق و ایثار در فرهنگ اسلامی است

 نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: رزمایش کمک مومنانه فرهنگ ناب اسلامی در زمینه‌های مختلفی از جمله انفاق و ایثار را نمایان کرده است.

 علی معبودی روز  پنجشنبه در رزمایش کمک مومنانه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: انفاق یکی از مهمترین اصولی است که قرآن کریم برروی آن تاکید داشته و این موضوع را به عنوان یکی از ویژگی های اصلی مومنان نیز عنوان می کند.

وی افزود: از درس‌های مهم ماه مبارک رمضان این است که با گرفتن روزه و با احساس گرسنگی، به یاد گرسنگان و نیازمندان باشیم و برای برطرف کردن نیازهای آنها تلاش کنیم.

این مسوول با اشاره به اینکه امروز بسیجیان و خیران به این درس قرآنی عمل کرده‌اند، تصریح کرد: در این شرایطی که ویروس کرونا در جهان حاکم شده و تعدادی زیادی از مردم در مشکلات متعددی قرار گرفته و قادر نیستند حداقل های زندگی خود را تامین کنند، سپاه پاسداران به همراه خیران با ورود جدی خود به این موضوع، این اقدام خدا پسندانه را انجام داده‌اند که جای تقدیر فراوانی دارد.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه این اقدام در واقع لبیک به سخنان مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: ایشان در سخنان خود همواره تاکید بر ادامه چنین رزمایش‌های کمک مومنانه‌ای داشته‌اند و خوشبختانه این مساله امروز به خوبی در سطح استان قزوین به اجرا گذاشته شده و ادامه هم دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به تفاوت فرهنگ غرب و فرهنگ اسلام، یادآور شد: در موضوع شیوع ویروس کرونا شاهد این بوده‌ایم که مردم متاثر از فرهنگ غرب که به فروشگاه‌ها هجوم آورده و اموال را غارت کردند، اما در فرهنگ اسلامی ما مردم با وجود این بیماری دست به ایثار و از خودگذشتگی زدند که این مهم نشان دهنده ارزش و اهمیت فرهنگ اسلام ناب محمدی است.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۳
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی