باران اعتدال

باران اعتدال
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
باشگاه‌های بدنسازی قزوین با رعایت مسایل بهداشتی فعالیت می‌کنند

 مسوول روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین گفت: باشگاه‌های این رشته بعد از مدت‌ها تعطیلی بر اثر کرونا آغاز به کار کرده‌اند و دستورالعمل‌های بهداشتی در آنها با جدیت رعایت و نظارت می‌شود.

جواد بابا حبیب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تاکید ستاد مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله اینکه مربیان، ورزشکاران و موسسان باشگاه‌ها باید از ماسک قبل و بعد از هر سانس استفاده کنند، الزامی است و این مهم مورد نظارت دقیق هیات و اداره ورزش و جوانان استان قرار دارد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت باشگاه های بدنسازی استان، گفت: طی رایزنی‌های مستمر هیات استان و ارائه درخواست کتبی بازگشایی باشگاه‌ها به اداره ورزش و جوانان استان و ستاد مبارزه با کرونا، موفق به اخذ مجوز بازگشایی شدیم به این شرط که فعالیت در سالن‌های ورزشی به ازای هر ۱۰ متر یک نفر و حداکثر با ۲۰ نفر ظرفیت در هر سانس باشد.

بابا حبیب تصریح کرد: در استان قزوین نزدیک به ۸۵۰ باشگاه ورزشی فعالیت دارند که حدود ۳۰۰ واحد متعلق به بدنسازی و پرورش اندام است.

این مسوول ورزشی اضافه کرد: متاسفانه باشگاه‌های بدنسازی استان قزوین با شیوع کرونا خسارات و آسیب‌های زیادی را متحمل شده‌اند که با اقدامات صورت گرفته، تاکنون چهار میلیارد تومان از این خسارت‌ها جبران شده است.

بابا حبیب اضافه کرد: مدیران و موسسان باشگاه‌های بدنسازی در اجرای پویش تعطیل کردن باشگاه‌ها پیش‌قدم و قاصدان و بانیان سلامت در جامعه ورزشی بودند و باید از همراهی و همکاری آنها برای کنترل و مهار کرونا قدردانی کرد.

وی گفت: هیات استان بعد از عبور از این وضعیت قصد دارد با اخذ مجوز از ستاد کرونا و اداره ورزش و جوانان استان قزوین، مسابقات مچ‌اندازی را در سطح استان برگزار کند که اولین مسابقه استانی در دوران شیوع کرونا تاکنون خواهد بود.

ایرنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۶
ولی اله حسین زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی