روح الله عباسپور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که عصر شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: مقام معظم رهبری به مسئولان و نمایندگان تاکید داشتند که به میان مردم بروند و از نزدیک با مشکلات اشنا شوند و برای حل آنها اقدام کنند.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استاندار قزوین خوشبختانه چند ویژگی خوب دارند و ضمن آشنایی و تسلط بر کارها بسیار پیگیرند و به جای پشت میز نشینی با حضور در کارخانه ها و مراکز تولیدی و صنعتی و کشاورزی در حل مشکلات عزم جدی دارند که جای تشکر دارد.

  عباسپور گفت: ارتباط ایشان با دولتمردان به تسریع در کارها منجر شده و در استان هم با تعامل خوبی که با همه نمایندگان دارند موجب وحدت و آرامش استان شده اند.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش بودجه استان اظهارداشت: امیدواریم با توزیع عادالانه اعتبارات در شهرستانها برای تکمیل طرح های آبرسانی، راه روستایی و جمع آوری آبهای سطحی و توسعه امور کشاورزی اقدام مناسبی صورت گیرد.

 

image_2021_6_26-17_22_35_364_8t5

عباسپور یادآورشد: دولت در افزایش حقوق کارگران، بازنشستگان و کارمندان موفق عمل کرد و امیدواریم رضایت مردم جلب شده باشد.

 

وی اضافه کرد: امسال حقوق کارکنان دولت ۲۵ درصد افزایش یافت و نظر مجلس این بود که دریافتی های تا سقف ۱۰ میلیون تومان ۲۵ درصد اضافه شود و کار دیگر ۹۰ درصد حقوق بازنشستگان است که دستگاههای اجرایی می گیرند و مجلس دنبال تحقق عدالت است.

عباسپور اظهارداشت: مجلس همچنین ۹۰ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تصویب کرد و جهت گیری مصوبات بودجه در حمایت از کارکنان دولت و دهک های پایین و کارگری و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد بود.

وی افزایش بودجه استان را در گرو همکاری نمایندگان، استاندار، مدیران استان و پیگیری های مستمر انجام شده دانست.

فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی هم گفت: باید توجه به پایگاههای اورژانس بیشتر شود و با ساخت پدهای بالگر بتوانیم یک فروند بالگرد اورژانس به ناوگان هوایی استان اضافه کنیم.

وی خواستار پیگیری جدی تر امور مربوط به پروژه چشمه نور استان قزوین شد.

برنا