روز چهارشنبه در مراسمی با حضور تابش معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بهره برداری از خط تولید داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس در شرکت گلدیران قزوین آغاز شد.
 

 

امیر عباس کائینی در مراسم افتتاح اظهارداشت: بعد از 30 سال فعالیت در گروه ال جی پس از تحریم ها و رفتن شریک خارجی تلاش کردیم روی پای خود بایستیم و از تهدید به عنوان یک فرصت برای بهره گیری بیشتر از توانمندی های داخلی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت جی پلاس تصریح کرد: امروز با افتخار اعلام می کنیم با گذشت چندین ماه به همان سطح تولید محصولات الی جی دست یافته ایم و اشتغال بیشتری در مجموعه گلد ایران ایجاد شده که افتخار آمیز است.

کایینی 3

 

وی یادآورشد: امروز 16 گروه محصول در این مجموعه تولید می شود و متنوع ترین برند های ایرانی را روانه بازار کرده ایم.

کائینی تصریح کرد: بیش از 2130 اشتغال در این مجموعه به صورت مستقیم و 13 هزار شغل غیر مستقیم ایجاد شده که در شرایط تحریم یک افتخار است.

 

مدیرعامل شرکت جی پلاس اظهارداشت: در راه اندازی خط تولید کولر گازی و داکت اسپیلیت یک نگاه بلند مدت 3 تا 5 ساله داریم و پروژه داخلی سازی را هم دنبال می کنیم.

وی بیان کرد: کارخانه کاسپین گلدایران با بیش از 50 هزار متر مربع مساحت و 30 هزار مترمربع زیربنا دارای خطوط تولیدی ماشین لباسشویی و ظرفشویی با ظرفیت سالانه 600 هزار دستگاه است که به کیفیت محصولات خود اهمیت زیادی می دهد.

کائینی گفت: بتازگی واحد خط تولید داکست اسپیلیت صنعتی نیز اضافه شد که سالانه 15 هزار دستگاه ظرفیت تولید کولر گازی نیمه صنعتی است که با برند ایرانی روانه بازار می شود.

وی اضافه کرد: این محصول دارای مصرف کم انرژی و دوستدار محیط زیست است و در صددیم داخلی سازی آن را تا 65 درصد بالا ببریم. 

کایینی 4

مدیرعامل کارخانه جی پلاس(گلدایران) یادآورشد: در راستای افزایش عمق تولید و داخلی سازی قطعات تولیدی در ماشین لباسشویی، میز ساخت گلد ایران با هدف شفاف سازی و کاهش مصرف انرژی عملیاتی شده است که در این پروژه حجم سرمایه گذاری مجموع قالب های فلزی و پلاستیکی، واردات قطعات ckd و پیش بینی هزینه قطعات داخلی سازی شده در سال جاری بالغ بر یک میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با این کار شاهد کاهش 36 درصدی خروج ارز از کشور خواهیم شد و در سال آینده میزان ارزبری به 52 درصد کاهش می یابد. 

برنا