روز چهارشنبه در مراسمی با حضور تابش معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان ، جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، قبادی معاون اقتصادی و افضلی رئیس سازمان صمت استان بهره برداری از خط تولید داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس در شرکت گلدیران آغاز شد.

 

روح الله عباسپور در این مراسم اظهارداشت: راهبرد اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی و مهمترین مولفه مردمی کردن اقتصاد و خود اتکایی به درون کشور از منظر نیروی انسانی و هم منابع مالی است که این رویکرد باید در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم زمینه صادرات محصولات تولیدکنندگان را هم فراهم کنیم

وی بیان کرد: تولید بهترین نقشه راه توسعه کشور است که باید جدی گرفته شود و همان گونه که همه نامزدهای ریاست جمهوری بر تولید داخلی تاکید داشتند باید امروز هم حمایت لازم از این بخش صورت گیرد و موانع تولید رفع شود تا اقتصاد و تولید رونق بگیرد.

عباسپور 2

 

عباسپور تصریح کرد: امروز به دلیل سرمایه گذاری خوب انجام شده در تولید به اشتغال کمک شده و اقدامات موثری انجام شده که باید تداوم یابد.

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت هایی که در تهدید هست در شرایط عادی نیست و کاری که امروز شما در جی پلاس انجام دادید مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است و از تهدید بخوبی یک فرصت ایجاد کردید.

 

عباسپور اظهارداشت: وقتی برخی شرکت های کره جنوبی ایران را ترک کردند این کارخانه توانست موفق عمل کرده و نیازهای کشور را تامین کند که نشان می دهد ظرفیت بالایی داریم.

وی بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی و مجلس و دستگاه قضایی وظیفه دارند از تولیدکنندگان حمایت کنند و موانع تولید را از پیش پای شما بردارند.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در مجلس می توانیم کمک کنیم و شما هر جا قوانین مزاحم را تشخیص دادید از طریق اتاق بازرگانی و خانه صنعت منعکس کنید تا شرایط را تسهیل کنیم.

۲ هزار قانون را از طریق تنقیح قوانین حذف شده است

وی در ادامه گفت در تنقیح قوانین تاکنون بیش از دو هزار قانون را حذف کرده ایم و اگر لازم باشد آمادگی داریم با اصلاح برخی و یا وضع قوانین جدید به جهش تولید کمک کنیم.

image_2021_7_7-17_34_47_104_NJ1

عباسپور یادآورشد: اگر همین قوانین هم بخواهد عمل شود می تواند به کسب و کارها کمک کند ئ در این میان مجلس نقش نظارتی هم دارد و هرجا لازم بود اطلاع دهید تا به شما کمک کنیم

عباسپور تصریح کرد: تولیدکنندگان در واقع سربازان واقعی جبهه جنگ اقتصادی هستند که حمایت از آنها رسالت همه مسئولان است. 

برنا